logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۴۳۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری و حمل و نقل جادهی استان زنجان:

قیمت لاستیک در زنجان افزایش نیافته است

قیمت-لاستیک-در-زنجان-افزایش-نیافته-است

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر قیمت لاستیک در زنجان افزایش نیافته است..

علی مدقالچی امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر مشکل تامین لاستیک کامیونداران در استان زنجان حل شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با انباشت لاستیک در استان مواجه هستیم، افزود: رانندگان رغبتی به خرید و نگهداری لاستیک ندارند و به همین دلیل انبارهای موجود پر شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه تامین لاستیک برای اتوبوس ها و خودروهای باری در استان وجود ندارد و لاسیتک در سایزهای کوچک موجود است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهی استان زنجان یادآور شد: هنوز اطلاعیه ای مبنی برای افزایش قیمت لاستیک از سوی سازمان صمت ارائه نشده و با همان قیمت مصوب گذشته لاستیک عرضه می شود.

مدقالچی یادآور شد: در حال حاضر خرید لاستیک به صورت نقدی است و به همین دلیل رانندگان رغبتی برای خرید لاستیک اضافی ندارد چرا که در گذشته به صورت قسطی لاستیک تهیه می کردند.

وی با اشاره به عرضه لاستیک برند در استان زنجان و رفع نیازهای رانندگان، گفت: در حال حاضر در زمینه تامین لاستیک خاور و نیسان در استان کمبودهایی وجود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضروری است نمایندگان فروش  لاستیک خودروهای سنگین را نیز در سبد عرضه خود قرار دهند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر