logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۴۳۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

رسیدگی خارج از نوبت به پرونده 77 محموله‌ سیگار قاچاق در زنجان/ 603 تن شکر احتکار شده در زنجان کشف شد

رسیدگی-خارج-از-نوبت-به-پرونده-77-محموله‌-سیگار-قاچاق-در-زنجان-603-تن-شکر-احتکار-شده-در-زنجان-کشف-شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف احتکار 603 تن شکر در استان زنجان خبرداد و گفت: عاملان احتکار به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شدند.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; محموله شکر احتکار شده از انبار یک شرکت فعال در تولید عسل کشف شد اظهار کرد: این شرکت اقدام به احتکار 603 تن شکر کرده بود که پرونده این واحد در تعزیرات حکومتی تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: با احراز تخلف احتکار، واحد متخلف علاوه بر الزام به عرضه کالاهای احتکار شده به نرخ مصوب دولتی، به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال محکوم شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از برخورد با قاچاق کالا در استان زنجان عنوان کرد: جریمه 750 میلیون ریالی حوزه قاچاق وصول شد.

وی با تاکید براینکه دو پرونده قاچاق کالا مورد بررسی قرار گرفت و افزود: پس از قطعیت احکام، پرونده‌ها به واحد اجرای احکام این اداره کل ارجاع و جریمه نقدی هفتصد و پنجاه میلیون ریالی وصول و پرونده‌ها مختومه شد.

ممیزی همچنین از افزایش کشفیات سیگار قاچاق در زنجان خبرداد و عنوان کرد: امسال 77 محموله سیگار قاچاق در زنجان کشف و پرونده های وارده خارج از نوبت تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: عاملین قاچاق در این بخش به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 45 میلیارد و 900 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر