logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۳۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت اسکی استان زنجان:

پیست اسکی پایایی زنجان فردا بازگشایی می‌شود

پیست-اسکی-پایایی-زنجان-فردا-بازگشایی-می‌شود

رئیس هیأت اسکی استان زنجان گفت: پیست اسکی پایایی از فردا راه اندازی و در دسترس علاقه مندان به این ورزش مفرح قرار می گیرد.

رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پیست اسکی پایایی زنجان با قدمت 60 ساله هر سال در خدمت مردم بوده و خدمات رسانی می کند.

وی با بیان اینکه در دو روز گذشته این پیست آماده سازی شده است، افزود: از فردا فعالیت های اسکی در این منطقه آغاز می شود اگر چه میزان برف هنوز به حد استاندارد لازم نرسیده است.

این مسئول با اشاره به استقبال مردم از پیست اسکی پاپایی، گفت: در روزهای برفی و آماده بودن پیست، مردم به سراغ ورزش اسکی می آیند.

رئیس هیأت اسکی استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار ورزشکار زنجانی آموزش های اسکی را فرا گرفته و با آغاز فعالیت پیست در این منطقه حضور می یابند.

اژدری با اشاره به فعالیت های مدرسه اسکی پایایی، بیان داشت: از استان های مختلف کشور برای شرکت در کلاس های آموزشی اسکی در این پیست حضور می یابند که خوشبختانه هر سال تعدا علاقه مندان افزایش می یابد.

وی تصریح کرد: اسکی ورزشی مفرح و با نشاط است که مورد توجه علاقه مندان به ویژه جوانان بوده و رقابت های خوبی در این زمینه برگزار می شود.

این مسئول از ارائه آموزش به 215 نفر در سال گذشته در پیست اسکی پایایی زنجان، گفت: این آموزش ها در دوره های مبتدی، متوسطه و پیشرفته برگزار شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر