logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۴۳۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

نشریات علمی در دانشگاه آزاد زنجان حمایت می‌شوند

نشریات-علمی-در-دانشگاه-آزاد-زنجان-حمایت-می‌شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد برای حمایت مالی از نشریات علمی دانشگاهی، گفت: حمایت از نشریات علمی جزو اولویت‌های راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی است.

علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: سیاست‌های کلان امروز دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه پژوهش معطوف به تقویت و توانمندسازی فرایندهای پژوهشی برای برطرف کردن نیازهای کشور است.

وی بیان کرد: این سیاست‌های برای ایجاد شرایط مناسب برای پژوهشگران در حوزه‌های مختلف و هدایت پژوهش‌ها به نوآوری و تحقیقات کاربردی ابلاغ‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بابیان اینکه ازجمله مهم‌ترین منابعی که امکان دسترسی سریع و آسان را به تحقیقات روز فراهم می‌آورد نشریات دانشگاهی کشور است، افزود: برای توسعه و اثربخشی بیشتر نشریات دانشگاهی بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ‌شده است.

وی با اشاره به بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از نشریات علمی دانشگاهی، عنوان کرد: این بخشنامه باهدف‌های مهم ارتقا جایگاه علمی دانشگاه آزاد اسلامی در نظام‌های رتبه‌بندی بین‌المللی، تبدیل‌شدن دانشگاه آزاد به دانشگاه مولد علم، حرکت به سمت ایجاد نظام نشر علمی در سطح ملی و بین‌المللی و تسهیل در دسترسی به یافته‌های پژوهشی محققین این دانشگاه تبیین و ابلاغ‌شده است.

فیروز فر بابیان اینکه اساس این بخشنامه با رویکرد تکثر و تنوع نشریات علمی و شتاب دهی به رشد این نشریات است، افزود: طبق این بخشنامه حمایت از نشریات علمی جزو اولویت‌های راهبردی این دانشگاه بوده و با اجرای آن ضمن تسهیل در امور توسعه این نشریات اثربخشی آن‌ها هم اتفاق خواهد افتاد.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر