logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۳۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

بارش برف همه محورهای استان زنجان را سفید پوش کرد/ رانندگان تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند

بارش-برف-همه-محورهای-استان-زنجان-را-سفید-پوش-کرد-رانندگان-تجهیزات-ایمنی-به-همراه-داشته-باشند

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر همه محورهای استان زنجان شاهد بارش برف بوده و در برخی محورها نیز بارش مقعطی است.

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر در همه راه های استان زنجان شاهد بارش برف هستیم که ضروری است رانندگان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه بارش برف محورهای زنجان- طارم،زنجان- تهم- چورزق را سفید پوش کرده است، افزود: در محورهای زنجان- دندی- تخت سلیمان،سلطانیه- خدابنده-همدان و ابهر-خدابنده نیز شاهد بارش برف به صورت مقطعی هستیم.

این مسئول با اشاره به بارش برف در محورهای آزادراه و ترانزیت زنجان- قزوین،زنجان-بیجار،نیک پی-ماهنشان و آزادراه زنجان- تبریز،گفت: انتهای محور ترانزیت زنجان-میانه نیز بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر همه محور های  مواصلاتی استان زنجان باز است،افزود: رانندگان برای اطلاع از مسیرها می توانید با سامانه  ۱۴۱ سازمان راهداری و ارسال نام  شهر مبدا و مقصد به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ و همچنین ارتباط با شماره ۱۸۱۶ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از وضعیت جاده ها آگاه شوند.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ راه روستایی بسته نبوده و تردد در همه محورها جریان دارد اما ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.

وی گفت: با آغاز طرح زمستانی راهداری از ۲۰ آذرماه سال جاری همه نیروها در آماده باش بوده و در محورهای استان خدمات رسانی می کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر