logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۴۳۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هئیت علمی دانشگاه زنجان:

فتنه 88 سبب افزایش تحریم‌ها علیه ملت ایران شد/ فعالان فتنه 88 پشت توطئه اقتصادی 98 پنهان شدند

فتنه-88-سبب-افزایش-تحریم‌ها-علیه-ملت-ایران-شد-فعالان-فتنه-88-پشت-توطئه-اقتصادی-98-پنهان-شدند-

عضو هئیت علمی دانشگاه زنجان گفت: زخم اقتصادی و سیاسی فتنه سال 88 هنوز التیام نیافته است.

محسن افشارچی امروز در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تبعات اقتصادی و سیاسی فتنه سال 88 علیه نظام اسلامی،اظهار داشت: فتنه سال 88 موجب افزایش تحریم ها علیه نظام اسلامی شده و امروز هم آثار آن مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه در سال 88 عده ای با اختلاف اندازی و فشار تلاش می کردند تا نظام اسلامی را دچار مشکل کنند، افزود: این اقدامات موجب شد تا دشمنان نظام که دنبال بهانه بودند، بیشتر فشار آورده و تحریم های سنگین تری را وضع کنند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: کمرنگ شدن وجه بین المللی ایران اسلامی در سال های بعد نشات گرفته از فتنه گری های سال 88 بود که نتوانستیم با کارت خود در عرصه بین المللی بازی کنیم که در زمینه های مختلف با مشکلات عدیده ای مواجه شدیم.

عضو هئیت علمی دانشگاه زنجان با بیان اینکه در فتنه سال 88 زخمی بر پیکره نظام وارد شد که تبعات اقتصادی آن هنوز هم ادامه دارد، خاطرنشان کرد: امروز هم همان چهره ها که از قانون تبعیت نکرده و فراتر از قانون وارد میدان شده و ادعای تقلب در انتخابات را داشتند، امروز مسئول شده اند.

افشارچی با بیان اینکه زخم اقتصادی و سیاسی فتنه سال 88 هنوز التیام نیافته است، ادامه داد: ضربات داخلی و بین المللی امروز هم حاصل فتنه سال 88 است که هنوز بانیان این فتنه از مردم عذرخواهی نکرده اند.

وی ادامه داد: تبعات گرای اقتصادی که در سال 88 به قدرت های خارجی از سوی عده ای در داخل داده شد و آنها فکر کردند که خبری است، هنوز هم ادامه دارد چرا که پس از فتنه سال 88 بیشترین تحریم ها و ضربه های اقتصادی به کشور وارد شد و هنوز هم تبعات آن در جامعه ادامه دارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر