logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۴۲۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

مشکلات اقتصادی حربه امروز دشمن است/ حماسه 9 دی نمایش بصیرت مردم غیرتمند ایران اسلامی

مشکلات-اقتصادی-حربه-امروز-دشمن-است-حماسه-9-دی-نمایش-بصیرت-مردم-غیرتمند-ایران-اسلامی

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مشکلات و مسائل اقتصادی حربه امروز دشمن بود که بازهم با حضور مردم در صحنه این توطئه تبدیل به فرصتی برای همگرایی شد.

سردار جهانبخش کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حماسه 9 دی پس از فتنه انگیزی های دشمنان در سال 88 با حضور پرشور مردم در صحنه برای دفع فتنه های دشمنان به وجود آمد و هر ساله مردم با تجدید یپمان با مقام معظم رهبری در مراسم این حماسه عظیم شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه نهم دی با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم رقم خورد، افزود: در این روز مردم به صحنه آمدند تا با آرمان‌ های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کرده و حماسه ‌ای دیگر در دفتر سترگ نظام اسلامی ثبت کنند.

این مسئول ادامه داد: حماسه 9 دی در واقع نمایش بصیرت و هوشیاری مردم غیرتمند ایران اسلامی بود که اجازه نداد دشمنان به راه خود ادامه داده و توطئه چینی کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه 9 دی همه محاسبات دشمن را برای براندازی نظام اسلامی برهم ریخته و آنان را مایوس کرد،ادامه داد:9 دی نماد عزت و استقلال نظام اسلامی بوده و مردم در این روز صدای عدالتخواهی خود را به گوش جهانیان رساندند.

سردار کرمی حفظ اصول و آرمان‌ های انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین دستاوردهای 9 دی عنوان کرد و افزود: این حضور بی ‌سابقه چالش‌ ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده و نظام اسلامی را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه دشمن سعی داشت در آبان ماه امسال نیز به بهانه گران شدن بنزین توطئه چینی کند، افزود: مشکلات و مسائل اقتصادی حربه امروز دشمن بود که بازهم با حضور مردم در صحنه این توطئه تبدیل به فرصتی برای همگرایی شد اما مسئولین باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را طبق تدبیر رهبر معظم انقلاب و اقتصاد مقاومتی حل کنند.

این مسئول بیان داشت: ترقی و خودکفایی در عرصه های مختلف دشمن را عصبانی کرده و به دنبال صدمه زدن به نظام اسلامی است که مردم با حضور گسترده در مراسم 9 دی بار دیگر دشمنان را مایوس می کنند.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با تقدیر از قدرشناسی مردم ایران و خنثی کردن توطئه های دشمنان، گفت: همانگونه که امام خمینی (ره) فرمودند:" از این ملت در عصر رسول الله نیز نبود".

سردار کرمی پیام‌ حماسه 9 دی را صیانت از ولایت و نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: حماسه 9 دی پیروزی ملت ایران در جنگ نرم دشمنان بود که می خواستند به مردم القاء کنند که نظام اسلامی کارایی خود را ازدست ‌داده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در حماسه 9 دی نشان دادند که هیچ‌ چیزی نمی ‌تواند بین ولایت ‌فقیه و آرمان ‌های انقلاب اسلامی و مردم فاصله ایجاد کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر