logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۴۲۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

فتنه 88 زمینه فتنه‌های 96 و 98 را به وجود آورد

فتنه-88-زمینه-فتنه‌های-96-و-98-را-به-وجود-آورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با یادآوری فتنه 88، گفت: فتنه 88 زمینه فتنه‌های 96 و 98 را به وجود آورد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جشنواره استانی پایگاه های اسوه، با اشاره به یوم‌الله 9 دی، اظهار کرد: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز بصیرت ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخ صدر اسلامی و فتنه های صدر اسلام، ابراز کرد: همیشه در تاریخ فتنه داشته‌ایم و از این به بعد هم خواهیم داشت و نبرد بین حق و باطل همیشه وجود دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان بابیان اینکه در نبرد بین حق و باطل همیشه حق پیروز بوده است، افزود: امام حسین (ع) نیز اگرچه در ظاهر شکست‌خورد ولی تاریخ نشان داد که پیروزی از آن جبهه حق بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه‌ها باعث شد که امام علی (ع) 25سال خانه‌نشین شود و سکوت کند، بیان کرد: امام علی (ع) بعد از 25 سال حکومت را به خواست مردم پذیرفتند.

بیگدلی بابیان اینکه در زمان حکومت امام علی (ع) فتنه‌انگیزی کفار و اروپا معنی نداشت، خاطرنشان کرد: در این فتنه‌ها از داخل اسلام علیه اسلام شمشیر کشیدند.

وی بیان کرد: برخی از کسانی که زمان پیامبر همراه ایشان در جنگ‌ها حضور داشتند در زمان حکومت امیر المومنین فتنه ایجاد کردند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان بابیان اینکه اولین فتنه در زمان حکومت امام علی (ع) فتنه جمل بود، افزود: این فتنه را طلحه و زبیر و همسر پیامبر به راه انداختند.

وی بابیان اینکه در زمان ماهم این نوع فتنه‌ها وجود دارد، افزود: در این فتنه‌ها افرادی را مشاهده‌ی کنیم که در زمان طاغوت در زندان‌ها بوده، در جنگ شرکت کرده اند، همیشه همراه امام بوده اند.

بیگدلی با یادآوری حضور 80 درصدی مردم در انتخابات سال 88، عنوان کرد: این به معنی اعمال مردم‌سالاری در برابر کسانی که ادعای مردم‌سالاری دارند و شعار اومانیسم می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه میرحسین موسوی زمانی که انتخابات تازه تمام شده بود و در برخی از شعبه‌ها هنوز شمارش آرا شروع نشده بود؛ خود را پیروز انتخابات در برابر رسانه‌های بین المللی معرفی می کند، تصریح کرد: با این فتنه‌ها کام شیرین مردم را در انتخابات تلخ کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به رفتارهای شنیع میرحسین موسوی، ابراز کرد: میرحسین موسوی کسانی که به مساجد و حسینیه‌ها حمله کردند را مردان خداجو معرفی کرد.

وی بابیان اینکه فتنه 88 زمینه تحریم‌ها امروز را فراهم کرد، افزود: درزمانی که دشمن از تحریم ایران مأیوس شده بود باعث شدند دشمنان به تحریم دوباره ایران امیدوار شوند و تحریم‌های جدید را علیه ایران اعمال کنند.

بیگدلی بابیان اینکه فتنه 88 باعث بروز اغتشاشات سال 96 شد، ادامه داد: اغتشاشات 96 نیز زمینه بروز اتفاقات 98 را فراهم آورد ولی مردم تمام این فتنه‌ها را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی در سال 88 توسط فتنه گران سلطنت‌طلب‌ها و منافقین به همراه استکار به میدان آمدند، افزود: تمامی این فتنه‌ها با حضور انقلابی مردم خنثی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان بیان کرد: دشمان باور نداشتند که ایران عراق و سوریه نمی‌شود.

وی با تذکر این‌که راه‌حل مشکلات کشور توجه به درون است، خاطرنشان کرد: ما در صنعت دفاعی، سدسازی،علوم بنیادی و... که پیشرفت خوبی داشته‌ایم به دلیل تکیه‌بر توان داخلی بوده است.

بیگدلی با تأکید بر اینکه ما تعامل با دنیا را نفی نمی‌کنیم، بیان کرد: باید از دشمان قطع امید کنیم یک به بار به دشمان در برجام امید بستیم و نتیجه‌اش را دیدیم.

وی بابیان اینکه ما در جنگ، مقابله با تهاجم فرهنگی، انقلاب و.. که وحدت داشتیم پیروز شده‌ایم، افزود: اگر در ناامیدی به دشمن هم وحدت داشته باشیم حتماً به نتیجه می‌رسیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های محرمیت زدایی بسیجیان، ابراز کرد: مناطق محروم و مملکت به دست بسیجیان آباد می‌شود.

وی با یادآوری اینکه توجه به غرب علت عقب ماندن کشور ایران است، خاطرنشان کرد: هر کس به دشمن اعتماد کرد پشیمان شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر