logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۲۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

حماسه 9 دی اجازه نداد دشمن میدان داری و تصمیم سازی کند/مردم به تفکرات غربی اعتراض دارند

حماسه-9-دی-اجازه-نداد-دشمن-میدان-داری-و-تصمیم-سازی-کند-مردم-به-تفکرات-غربی-اعتراض-دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: مردم در موقعیت های علمی، معرفتی و تجمعاتی همچون 9 دی حضور می یابند تا اجازه ندهند دشمن میدان داری،تصمیم گیری و تصمیم سازی کند.

حجت الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مردم همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و با حمایت و حضور آنها از سال 41 تا کنون نهضت انقلاب اسلامی دوام و استقرار یافته است.

وی ادامه داد: حضور مردم در همه صحنه های دفاع از نظام اسلامی تاثیرگذار بوده و حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید دارند که بدون حضور و حمایت مردم،انقلاب آنگونه که باید به نتیجه نخواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم با حمایت های خود در صحنه های دفاع از نظام اسلامی از جمله 22 بهمن،روز قدس و 9 دی انقلاب را که در مقابل همه تفکرات مادی از جمله لیبرال دموکرات،نظام سرمایه داری غرب و نظام کمونیست شرق قرار گرفته است،محافظت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با سردمداری آمریکا همواره برای ایران اسلامی مشکل تراشی می کنند که مردم این موضوع را متوجه بوده و در مقابل دشمنان قد علم می کنند،ادامه داد: مشکل نظام اسلامی با شخص نیست بلکه با نظام سرمایه داری که خود را همواره جهان اول و دیگران را جهان دوم و خود را انسان درجه یک و دیگران را درجه دو می داند،است.

وی بیان داشت: درسی که مردم ایران از تاریخ ائمه اطهار (ع)،صدر اسلام،قرآن و توصیه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گرفته اند در صحنه دفاع از نظام اسلامی حضور یافته و آن را مدیریت می کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مردم تاثیرگذار و سرنوشت ساز بوده و بدون آنها به هدف نمی رسیم،ادامه داد: فتنه آبان ماه امسال نشان داد دشمنان از هر فرصت اقتصادی، سیاسی، انتخابات و تغییر قیمت بنزین به دنبال نتیجه گرفتن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در حوادث اخیر مردم مشاهده کردند که دشمن حساب شده و با هدف براندازی نظام اسلامی به صحنه آمده است،چرا که اقدام به تخریب و آتش زدن بانک ها،مراکز فرهنگی،نظامی،مساجد و مقدسات مردم کردند، اما مردم بازهم با وجود اعتراض هایی که داشتند اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه فتنه سال 88 به نوعی دیگر و به صورت مسلحانه در آبان ماه امسال خود را نشان داد، ادامه داد: برای اینکه این نوع فتنه ها را نداشته و دشمن میدان داری،تصمیم گیری و تصمیم سازی نکند مردم به میدان می آیند و در موقعیت های علمی، معرفتی و تجمعاتی همچون 9 دی حضور می یابند.

وی ادامه داد: این حضور نافی اعتراض مردم به گرانی، سوء مدیریت، عدم استفاده از امکانات و توانمندی های داخلی نیست چرا که مردم می دانند هر نهاد و وزارتخانه ای که به  ظرفیت های داخلی توجه کرده است همچون ستاره خلیج فارس و عسلویه که به دست متخصصان داخلی ساخته شد،درخشیده است.

این مسئول بیان داشت: مردم به کسانی که با تفکر غرب در مقابل اقتصاد مقاومتی قرار می گیرند ،عتراض دارند و با همه این اعتراض ها در موقعیت هایی همچون روز قدس،22 بهمن و در مبارزه فنی با دشمنان از جمله 9 دی به صحنه می آیند که ضروری است دولتمردان و متولیان امر نیز برای حل مشکلات مردم گام بردارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر