logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۴۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

ملت ایران در حماسه 9 دی نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه کردند/ باید در رفع دغدغه‌های مردم به درستی عمل کنیم

ملت-ایران-در-حماسه-9-دی-نظام-را-در-برابر-فتنه‌ها-بیمه-کردند-باید-در-رفع-دغدغه‌های-مردم-به-درستی-عمل-کنیم

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران با حضور در صحنه دفاع از انقلاب فتنه‌ها را خنثی کردند گفت: در برابر این حرکت مردم مسئولان نیز باید شرایطی را فراهم کنند تا روحیه امید در دل مردم تقویت شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره اینکه دشمن از فضاهای ایجاد شده در کشور سوء استفاده می‌کند اظهار کرد: هر بار که دشمن احساس کرده که می‌تواند به کشورمان ضربه بزند مردم به صحنه آمدند و با دفاع از نظام و ولایت فقیه نقشه دشمنان را خنثی کردند.

وی با تاکید براینکه یکی از نقاط قوت نظام حمایت مردم در عرصه‌های مختلف از نظام و ولایت فقیه بوده است افزود: ملت ایران همواره در دفاع از نظام و انقلاب در صحنه‌ بوده و همه توطئه‌های علیه انقلاب را خنثی می‌کنند.

فرماندار زنجان با بیان اینکه تا زمانی که ملت ایران پشت نظام و انقلاب هستند دشمن نمی‌تواند آسیبی به کشورمان وارد کند عنوان کرد: در اغتشاشاتی که اخیرا اتفاق افتاد مردم زنجان گام نخست را در حمایت از انقلاب برداشتند که باعث شروع یک حرکت بزرگ مردمی در سطح کشور شد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در حماسه 9 دی نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه کردند گفت: مردم در این روز حماسه‌ای ماندگار در تاریخ آفریدند.

عسگری با بیان اینکه ملت ایران بعد از پیروز انقلاب همواره پای نظام ایستادند و از آرمان‌های خود در برابر دشمنان دفاع کردند گفت: ممکن است مردم در داخل کشور مباحث و گله‌مندی‌هایی در حوزه‌های مختلف داشته باشند اما هیچ وقت اجازه نخواهند داد با این بهانه‌ها دشمنان به اهداف خودشان برسند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران فتنه‌گران را خوب شناختند و 9 دی نیز یکی از حماسه‌ تاریخی مردم ایران است افزود: ملت ما شناختی که از بدخواهان و دشمنان نظام دارند اجازه جولان آنها در داخل را نخواهند داد و هر زمان هم در دفاع از انقلاب لازم باشد با تمام قدرت به صحنه می‌آیند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه منکر مشکلات در جامعه نیستیم عنوان کرد: مردم صف خود را از کسانیکه به دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در جامعه هستند جدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه هر بار مردم در دفاع از انقلاب به صحنه آمدند دشمنان نظام را ناامید کردند افزود: بعد از انقلاب ملت ایران از هستی خودشان گذشتند تا انقلاب سرپا باشد و ما شهدای زیادی را پای این انقلاب دادیم و مردم برای دستیابی انقلاب به اهداف خود همواره پای کار هستند.

عسگری ادامه داد: پیام این ایثارگریها‌ این است که ظرفیت جریانات مختلف سیاسی و کسانیکه در چارچوب نظام مقدس جای می‌گیرند و اعتقاد به این نظام دارند و برای مدیران و مسئولانی که در ارکان مختلف حاکمیت و در قوای مختلف و نهاده‌های انقلابی حضور دارند در خدمت به مردم باید تلاش کنند تا با همدلی بیشتر خدمات مختلفی برای مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: همان گونه که مردم با حضور خود در صحنه دشمنان را ناامید می‌کنند ما مسئولان هم شرایطی را باید ایجاد کنیم تا با اقدامات انجام شده روحیه امید در دل مردم تقویت شود.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه خوشبختانه مدیریت لازم جهت رفع مشکلات انجام می‌شود عنوان کرد: ما مسئولان هم باید در رفع دغدغه‌های مردم بتوانیم به درستی عمل کنیم.  

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر