logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۲۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان اذعان کرد؛

کاهش قابل توجه قدرت خرید مردم در زنجان

کاهش-قابل-توجه-قدرت-خرید-مردم-در-زنجان-

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه توان خانوارها در خرید کالاها پایین است و این امر به مشکل بیکاری برمی‌گردد گفت: برای حل مشکلات بیکاری باید از حوزه صنعت و معدن به صورت ویژه حمایت شود.

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد مباحث گرانفروشی اظهار کرد: اکثر کسبه‌های زنجان منصف هستند و فاکتورهای خرید به صورت کامل در بازرسی‌ها بررسی‌می‌شود که خیلی از کسبه‌های سود قانونی را رعایت می‌کنند.

وی با تاکید براینکه مشکلی در حال حاضر در عرضه کالا وجود دارد گران بودن قیمت‌ها است نه گرانفروشی افزود: یک مقدار نظارتها در تهران ضعیف است و این باعث می‌شود که کالاها با قیمت بالا به دست کسبه‌ها برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه توان خانوارها در خرید کالاها پایین است افزود: برای حل بحث گرانی باید ریشه‌‌ای عمل شود و قیمت کالاها در کشور ما نسبت کشورهای همسایه کمتر است.

وی راه حل رفع مشکلات اقتصادی مردم را نبود اشتغال عنوان کرد و ادامه داد: اگر سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یافته و اشتغال ایجاد شود توان خرید مردم نیز بالا می‌رود.

فغفوری گفت: برای حل مشکلات بیکاری باید از حوزه صنعت و معدن به صورت ویژه حمایت شود تا در این حوزه جذب سرمایه‌گذاری اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه قیمت‌ بروز اقلام برای مردم اعلام می‌شود ابراز کرد: مردم استان زنجان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن 33144144 از آخرین وضعیت قیمت اقلام اساسی در استان اطلاع یابند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: تامین به موقع و به صورت دائم کالاهای مصرفی مردم از اولویت‌های مهم ما در استان زنجان زنجان است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر