logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۴۲۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

9 دی نشانه بصیرت و آگاهی مردم بود/ نیازمند تبیین بیشتر این حماسه عظیم هستیم

9-دی-نشانه-بصیرت-و-آگاهی-مردم-بود-نیازمند-تبیین-بیشتر-این-حماسه-عظیم-هستیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اگر حماسه 9 دی به خوبی تبیین شود از فتنه های بزرگتر جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور با بصیرت مردم یکی از نقاط عطف و زمینه ساز پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بوده است.

وی ادامه داد: توطئه های دشمنان از سال 57 آغاز و بعد از رحلت امام خمینی (ره) نیز ادامه یافت که یکی از مهمترین فتنه های دشمن در سال 88 رخ داد و برخی از افرادی که نمی توانستند برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی و حاکمیت دینی که به کشورهای دیگر صادر شده بود را ببینند، علیه نظام اسلامی توطئه کردند.

این مسئول بیان داشت: این توطئه تا جایی پیش رفت که در ماه محرم به قصد براندازی انقلاب اسلامی ادامه یافت اما در 9 دی آن سال،مردم با بصیرت پشتیبان ولی فقیه شده و با حرکت خودجوش در صحنه سیلی محکمی بر صورت دشمنان زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تبیین حماسه 9 دی از سوی مقام معظم رهبری، ادامه داد: حضور با بصیرت مردم یادآور اهمیت این جریان است.

* 9دی نشان از بصیرت مردم در گرد و غبار

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: 9 دی نشان از بصیرت و آگاهی مردم در گرد و غبار ایجاد شده توسط دشمنان انقلاب اسلامی بود و به همین مناسبت هر سال که به این روز نزدیک می شویم با حضور در برنامه های مختلف با ولایت تجدید میثاق می کنیم.

وی با اشاره به این ضرب المثل که "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"،افزود: همچنانکه امام سجاد (ع) می فرمایند:" دشمنان ما از انسان های احمق هستند" و کار آنها موجب می شود تا حق و حقیقت بیشتر به چشم آزاد مردان جهان آید.

این مسئول با بیان اینکه یکسری اتفاقات در آبان ماه امسال که برگرفته از تحرکات و نقشه های چند ساله دشمنان نظام اسلامی بود، عظمت انقلاب اسلامی را نشانه رفته بود، ادامه داد: دشمنان با اجیر و آموزش دادن نیروهای خود قصد براندازی انقلاب اسلامی را داشتند اگر چه برخی بی تدبیری ها در جریان گران شدن بنزین نیز جرقه ای برای این آتش شد.

*دشمن هنوز نقشه دارد

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به لطمات و خسارت های مالی و عمرانی در توطئه آبان ماه دشمنان، بیان داشت: این تحرکات نشان می دهد که دشمن هنوز نقشه داشته و هر روز در برابر انقلاب اسلامی قد علم می کند اما مردم با حضور با بصیرت خود نشان دادند که در برابر ابرقدرت ها از جمله آمریکا و اسرائیل ایستادگی کرده و اجازه توطئه چینی را نخواهند داد.

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: مردم با حضور در مراسم های 9 دی نشان می دهند که پای نظام،انقلاب و مقام معظم رهبری بوده و اجازه توطئه چینی را نمی دهند.

وی  با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی ،گفت: حضور در این انتخابات نوعی مهر تایید بوده و نشان می دهد که مردم نسبت به نظام پایبند هستند.

این مسئول برضرورت تبیین  اتفاقات و جریان 9 دی تاکید کرد و گفت: اگر حماسه 9 دی به خوبی تبیین شود از فتنه های بزرگتر جلوگیری می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر