logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۴۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با ورود موج دوم سامانه بارشی؛

پیش‌بینی کاهش دمای هوا و یخ‌زدگی طی 24 آینده در زنجان

پیش‌بینی-کاهش-دمای-هوا-و-یخ‌زدگی-طی-24-آینده-در-زنجان

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره اینکه امروز سامانه جدید بارشی به استان زنجان وارد می‌شود گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی به صورت کولاک پیش‌بینی شده است.

رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده دمای هوای استان زنجان کاهش می‌یابد اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی سامانه بارسی طی دو روز آینده در استان فعال خواهد بود.

وی تصرح کرد: در حال حاضر هوای استان زنجان قسمتی ابری و همراه با وزش باد شدید بوده و بارش پراکنده در سطح استان نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه در اواخر امروز احتمال وقوع کولاک در برخی مناطق به ویژه کوهستانی پیش‌بینی شده است افزود: هوای زنجان در 24 ساعت آینده در برخی از نقاط مه آلود خواهد شد و کاهش دید افقی در برخی از مناطق حاکم می‌شود.

وی با تاکید براینکه وزش باد نسبتا شدید در دو روز آینده در استان زنجان پیش‌بینی شده است عنوان کرد: آسمان استان زنجان در دو روز آینده غالبا ابری پیش‌بینی شده است.

همتی از افزایش 35 درصدی متوسط بارش‌های پاییزی امسال در سراسر خبرداد و گفت: استان زنجان از لحاظ میزان بارش‌ها نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر