logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷
[ شناسه خبر : ۱۴۲۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه استان زنجان:

جشنواره «اسوه و برترین های مساجد» زنجان برگزار می‌ شود

جشنواره-«اسوه-و-برترین-های-مساجد»-زنجان-برگزار-می‌-شود

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره «اسوه و برترین های مساجد» استان زنجان دی ماه امسال برگزار می‌ شود.

ابراهیم رستمخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دوره شهرستانی این جشنواره همزمان با هفته بسیج برگزار شد، افزود: منتخبان شهرستان در جشنواره استانی حضور می یابند.

این مسئول یادآور شد: پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان زنجان در 63 شاخص در عرصه های مختلف فرهنگی، تعلیم و تربیت،ورزشی، جذب نیرو، اردویی و برنامه های مسجد محور بررسی و ارزیابی شده اند.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: از هر شهرستان دو پایگاه به مرحله استانی راه یافته اند که در این مرحله 16 پایگاه حضور دارند.

رستمخانی ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی پایگاه های نمونه‌ و موفق،انتقال تجارب و ارائه دستاوردهای پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز هشتم دی ماه سال جاری، گفت: این برنامه از ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله زنجان برگزار و سه پایگاه منتخب معرفی می شوند که در نهایت دو پایگاه به مرحله کشوری که در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود، راه می یابند.

این مسئول بیان داشت: نمایشگاه جشنواره اسوه با حضور 16 پایگاه مقاومت بسیج در محل حسینیه عاشقان ثارالله  زنجان نیز روز هفتم دی ماه امسال از ساعت صبح 9 تا 17 عصر برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر