logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۲۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرجهادکشاورزی ماهنشان خبر داد

بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران بزرگ برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان

بی‌رغبتی-سرمایه‌گذاران-بزرگ-برای-سرمایه‌گذاری-در-ماهنشان

مدیرجهادکشاورزی ماهنشان نبود سردخانه را از مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان ماهنشان عنوان کرد و گفت: متاسفانه سرمایه‌گذاران بزرگ تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان ندارند.

محبتعلی عجملو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص نبود سردخانه ذخیره تولیدات کشاورزان را از کمبود‌های شهرستان ماهنشان دانست اظهار کرد: سردخانه یکی از موارد تکمیل کننده زنجیره تولید در حوزه پرورش ماهی است.

وی تصریح کرد: نبود سردخانه مشکلاتی را در سطح شهرستان ایجاد کرده و سرمایه‌گذاری هم در این حوزه در ماهنشان نداریم.

مدیرجهادکشاورزی ماهنشان در مورد عدم استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهنشان افزود: متاسفانه سرمایه‌گذاران بزرگ تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ماهنشان ندارد هر چند که از سرمایه‌گذاران استقبال کرده و از آنها حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طی بخشنامه‌ای همه واحدهای صنعتی باید در شهرک صنعتی متمرکز شوند و اجازه احداث واحدهای صنعتی در خارج از شهرکهای صنعتی ممنوع شده است خاطر نشان کرد: گاها برخی از متقاضیان تمایل دارند در خارج از شهرکهای صنعتی سرمایه‌گذاری کنند که برای خدمات دهی به این سرمایه‌گذاران معذور هستیم.

عجملو عنوان کرد: این مشکل از جمله موارد محدود کننده در حوزه سرمایه گذاری در شهرستان ماهنشان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان قطب تولید ماهی استان است افزود: در حال حاضر توسعه پرورش ماهی در این شهرستان متوقف شده و توسعه کیفی و واحد سطح مدنظر است.

مدیرجهادکشاورزی ماهنشان با بیان اینکه باید پرورش ماهی از حالت سنی خارج شود بیان کرد: موضوع مکانیزه بودن در شهرستان مطرح است که واحدها باید روند پرورش ماهی را مکانیزه کرده و تولید در سطح را افزایش دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر