logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۴۲۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت والیبال استان زنجان خبر داد؛

حضور 2 تیم استان زنجان در مسابقات کشوی والیبال

حضور-2-تیم-استان-زنجان-در-مسابقات-کشوی-والیبال

رئیس هیئت والیبال استان زنجان از حضور دو تیم استان زنجان در مسابقات کشوی والیبال خبر داد و گفت: تیم منتخب خواهران در لیگ دست یک و تیم منتخب برادران در لیگ دسته دو حضور می‌یابند.

علی صمیمی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به رویدادهای پیش روی هیئت والیبال استان زنجان اظهار کرد: هم‌اکنون دو تیم از استان زنجان در لیگ‌های کشوری مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های منتخب استانی برای مسابقات قهرمانی کشور در سال 99، ابراز کرد: مسابقات انتخابی برای تیم‌های منتخب استانی در رده سنی نوجوان و جوانان در حال انجام است.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم‌های منتخب شهرستان‌ها انجام‌شده است، تصریح کرد: مسابقات انتخابی تیم‌های منتخب استان دی‌ماه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: امسال برای نخستین بار تیم‌های منتخب استانی 7 ماه قبل از برگزاری مسابقات بسته شده است.

صمیمی با اشاره به حضور دو تیم استان زنجان در رویدادهای کشوری فدراسیون والیبال، عنوان کرد: تیم بانوان در لیگ دسته یک و تیم منتخب برادران در لیگ دسته دو در مسابقات کشوری حضور دارند.

وی بابیان اینکه مرحله اول مسابقات لیگ دسته یک بانوان به میزبانی زنجان برگزار شد و متأسفانه نتیجه قابل قبولی را برای استان نداشت، افزود: تیم منتخب خواهران استان زنجان برای حضور در مسابقات برنامه‌ریزی‌ کرده اما قهرمانی مدنظر هیئت نیست.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با اشاره به حمایت‌های دو پشتیبان مالی از تیم منتخب والیبال برداران، ابراز کرد: امیدواریم این تیم در رده قهرمانی را کسب کند.

وی با اشاره به برگزاری‌های دوره‌های آموزشی هیئت والیبال در استان زنجان، ابراز کرد: دوره آموزشی مربی‌گری درجه‌یک برای نخستین بار در ابهر و دوره مربی‌گری درجه سه در زنجان برگزار می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر