logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۴۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

2500 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

2500-نفر-از-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-زنجان-دستگیر-شدند

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از دستگیری 2 هزار و 500 نفر خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر خبرداد و گفت: این دستگیرشدگان بیش از یک تن انواع مواد مخدر کشف شد.

سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در استان خبرداد و اظهار کرد: میزان کشف مواد مخدر امسال در استان زنجان نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند عنوان کرد: تعداد دستگیر شدگان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات قابل توجهی در استان انجام شده است افزود: 280 نفر از معتادان متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد دو اسب تحویل داده شدند.

وی با اشاره به اینکه پلمپ خانه پاتوق‌ها نیز از دیگر اقداماتی است که به صورت جدی در دستور کار قرار داریم عنوان کرد: 25 فقره خانه پاتوق‌ها در استان زنجان شناسایی شده است.

بابایی با بیان اینکه در این راستا تعدادی از خرده فروشان نیز دستگیر شده است عنوان کرد: 15 مورد از خانه پاتوق‌ها که محل تجمع معتادان بود با دستور قضایی پلمپ شد.

وی همچنین از نظارت بر فعالیت عطاری‌ها در سطح شهر زنجان خبرداد و عنوان کرد: اگر گزارش مردمی مبنی بر فعالیت عطاریها در حوزه قرص‌های روان گردان داشته باشیم بعد از بازرسی و محرز شدن این موضوع برخورد می‌شود.

رئیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان بیان کرد: آخرین کشفیاتی که از قرص‌های روان گردان داشتیم 50 هزار قرص بود که توسط یک فرد غیر بومی در زنجان توزیع می‌شد که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر