logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
موج رسا بررسی کرد؛

ماجرای کمبود لاستیک کامیون‌ها به کجا رسید؟

ماجرای-کمبود-لاستیک-کامیون‌ها-به-کجا-رسید؟

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در حال حاضر مکاتبه ای با وزارت صمت برای رفع مشکل توزیع لاستیک کامیون و مینی بوس انجام شده است.

علی مدقالچی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تا کنون 29 هزار و 312 حلقه تایر در زنجان توزیع شده است که از این تعداد 26 هزار و 726 حلقه برای ناوگان باری است.

وی از توزیع 744 حلقه لاستیک مینی بوس و یک هزار و 842 حلقه برای ناوگان اتوبوسی زنجان خبر داد و گفت: برای توزیع لاستیک سایز بزرگ در زنجان مشکلی وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر لاستیک های سایز کوچک از جمله ناوگان کامیونتی و مینی بوسی با مشکل مواجه است، ادامه داد: برای رفع این مشکل مکاتباتی با وزارت صمت انجام شده است و قرار است نامه ای نیز با امضای استاندار زنجان به این وزارتخانه ارسال شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه قیمت لاستیک در حال حاضر بر اساس فاکتورهایی که به وزارت صمت ارائه می شود،تعیین می شود، ادامه داد: همه فعالیت های توزیع لاستیک با سامانه انجام می شود.

مدقالچی با اشاره به آغاز فعالیت سامانه واسط برای حل مشکلات ناوگان هایی که دارای کارت هوشمند نبوده و پروانه اشتغال شهرداری ندارند، گفت: این نوع ناوگان در تهیه لاستیک با مشکل مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات این قشر سامانه جدیدی تعریف شده است تا ناوگان جا مانده بتواند لاستیک تهیه کند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر