logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۱۴۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

عطش نیاز مسکن در زنجان بالا است/ دلالان با معاملات سوری بازار مسکن را ملتهب می‌کنند

عطش-نیاز-مسکن-در-زنجان-بالا-است-دلالان-با-معاملات-سوری-بازار-مسکن-را-ملتهب-می‌کنند-

فرماندار زنجان با بیان اینکه فضای عمومی مسکن استان زنجان در حالت رکود است گفت: بالا بودن متقاضیان طرح ملی مسکن در زنجان نشان می‌دهد که عطش نیاز مسکن در زنجان بالا است.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ در مورد گزارش تهیه شده از وضعیت رکورد مسکن شهرهای دیگر و مقایسه آن با استان زنجان اظهار کرد: در زنجان نیز همانند سایر شهرها با رکود جدی و کاهش جزئی قیمت مسکن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه برخی از دلال‌ها با معاملات سوری نیت ایجاد التهاب در بازار مسکن را دارند تصریح کرد: در مجموع فضای عمومی مسکن همچنان در رکود بوده و در برخی از مناطق زنجان قیمت مسکن به صورت جزئی کاهش یافته است.

فرماندار زنجان افزود: بررسی‌ کارشناسانه‌ای که در این حوزه انجام شده عده‌ای به دنبال ایجاد التهاب در حوزه مسکن هستند و خبرهای غیر واقعی را در این حوزه ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از به دنبال فضا سازی و انتشار اخبار غیر واقعی در حوزه مسکن هستند بیان کرد: گزارش مشکلات حوزه مسکن احصا شده و مشکلی که در این حوزه وجود دارد فضاسازی‌ غیر واقعی توسط برخی از سودجویان که اتفاق می افتد.

عسگری همچنین به ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در زنجان نیز اشاره و بیان کرد: سهمیه استان زنجان در کمترین زمان به پایان رسید و این نشان دهنده این است که همچنان عطش نیاز مسکن در زنجان وجود دارد.

وی بیان کرد: شاهد دو مورد از هجوم متقاضیان مسکن در ثبت نام‌ها بودیم و باید افرادی که نیاز واقعی دارند با افرادی که هدف سرمایه‌گذاری در این حوزه دارند تفکیک شود و نیازمندان واقعی در این طرح ثبت نام کنند.

فرماندار زنجان عنوان کرد: هدفگذاری طرح اقدام ملی مسکن خانه‌دار کردن گروهی از مردم که فاقد خانه هستند تا این گروه از مردم بتوانند با تسهیلات پایین خانه‌دار شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های مسکن بلاتکلیف است که حل مشکل آنها می‌تواند بخش زیادی از مشکلات این حوزه را حل کند افزود: تعیین تکلیف شدن پروژه‌های مسکن قیمت مسکن را در بازار قطعا متعادل خواهد کرد.

عسگری با بیان اینکه رصد در حوزه مسکن در زنجان صورت می گیرد افزود: امیدواریم بتوانیم دغدغه مردم را در این حوزه کم کنیم تا بتوانیم با توجه به شرایط اقتصادی آرامش لازم را در حوزه مسکن و بخش‌های مختلف به جامعه برگردانیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر