logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۴۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
موج رسا خبر می دهد

اما و اگرهای فعالیت زورخانه حیدریان زنجان

اما-و-اگرهای-فعالیت-زورخانه-حیدریان-زنجان

رئیس هیئت ورزش زورخانه ای با اشاره به تعداد زورخانه های فعال در استان گفت: زورخانه حیدریان ترمیم می شود.

محمود میرزایی در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به روزخانه های فعال در مرکز استان زنجان، اظهار کرد: در مرکز استان زنجان 3 زورخانه دایر است که دو مورد از این زورخانه ها شخصی هستند.

وی با بیان اینکه دو زورخانه شریعت و حیدریان شخصی است ابراز کرد:  تنها زورخانه دولتی زنجان ذولفغار است.

رئیس هیئت ورزش زورخانه ای استان زنجان بیان کرد: زورخانه حیدریان با کمک های اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش های زورخانه ای در حال ترمیم است.

وی با بیان اینکه زورخانه حیدریان از نظر سیستم گرمایشی و ادوات و استحکام بنا مورد ترمیم قرار گرفته است، افزود: ما در حد توان به زورخانه حیدریان کمک خواهیم کرد ولی فعالیت این زورخانه بستگی به تصمیم صاحب زورخانه دارد.

میرزایی با بیان اینکه فدارسیون ورزش باستانی و زورخانه ای در علمی کردن ورزش و آموزش سرآمد تمامی فدارسیون ها است، عنوان کرد: تمامی تلاش هیئت ورزش باستانی استان زنجان آموزش و علمی کردن ورزش است.

وی با بیان اینکه در طول سه سال بیش از 7 دوره مرشدی، مربی گری و داوری انجام شده است، افزود: در طول سه سال مربیان ورزش زورخانه ای از 2 نفر به 36 نفر سیده است.

رئیس هیئت ورزش های باستانی و زورخانه ای با بیان اینکه داورهای فعال استان در طول سه سال به 20 نفر رسیده است، افزود: هیئت ورزش های باستانی در حد توان در تمامی رویدادها حضور داشته است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر