logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۴۱۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استان زنجان تنها استان بدون استخر دانش‌آموزی؛

اعتبار پروژه استخر دانش‌آموزی زنجان ته کشید/ رویای دانش‌آموزان زیرآب رفت

اعتبار-پروژه-استخر-دانش‌آموزی-زنجان-ته-کشید-رویای-دانش‌آموزان-زیرآب-رفت

پروژه استخر دانش آموزی زنجان امسال نیز تاکنون نتوانسته اعتباری برای تکمیل جذب کند بنابراین دانش آموزان همچنان باید چشم انتظار تامین اعتبار باشند.

به گزارش موج رسا; یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها و تأسیسات ورزشی آموزش‌وپرورش استان زنجان استخر دانش‌آموزی در کشور است. درحالی‌که استخر دانش‌آموزی در تمامی استان‌های کشور در اختیار دانش آموزان برای استفاده و گذراندن واحد درسی شنا است استان زنجان تنها استانی است که از این مجموعه محروم مانده است.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو و با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه تمامی پروژه‌های ورزشی آموزش‌وپرورش به جز استخر دانش آموزی تحویل داده‌شده است، اظهار کرد: تنها پروژه در دست اقدام استخر دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به تحویل سه مجموعه ورزشی در استان زنجان در سال جاری، ابراز کرد: استخر دانش‌آموزی تا به امروز 55 درصد فیزیکی داشته است.

مدیرکل تجهیز و نوسازی استان زنجان بابیان اینکه استخر دانش آموزی زنجان با 2هزار متر زیربنا تا به امروز در این پروژه یک میلیارد و 800میلیون تومان هزینه شده است، تصریح کرد: 4میلیارد و 500 میلیون تومان برای اتمام این پروژه اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اعتبارات تخصیص‌یافته برای پروژه استخر دانش‌آموزی، عنوان کرد: امسال برای این پروژه 170 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است که جذب نشده است.

صفری دلیل سرعت‌پایین پیشرفت استخر دانش‌آموزی را عدم تخصیص اعتبار خواند و ادامه داد: با این نوع تخصیص اعتبار زمان افتتاح استخر دانش‌آموزی مشخص نیست و ما نمی‌توانیم بگوییم چه زمانی استخر دانش‌آموزی افتتاح خواهد شد.

وی بابیان اینکه اگر اعتبار لازم برای افتتاح استخر پرداخت شود ما آمادگی تحویل استخر دانش‌آموزی راداریم، عنوان کرد: در صورت تأمین اعتبار این پروژه تا مهر 99 تحویل داده می‌شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر