logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۴۱۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در گفت‌وگو با مدیرکل راهداری استان زنجان مطرح شد

عدم استقبال سرمایه گذاران از احداث مجتمع های خدماتی در برخی محورهای زنجان/ کدام محورهای زنجان بیشترین مجتمع خدماتی را دارند؟

عدم-استقبال-سرمایه-گذاران-از-احداث-مجتمع-های-خدماتی-در-برخی-محورهای-زنجان-کدام-محورهای-زنجان-بیشترین-مجتمع-خدماتی-را-دارند؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سرمایه گذاران استقبالی از راه اندازی مجتمع های خدماتی – تفریحی به جز دو آزاد راه زنجان در بقیه محورهای مواصلاتی ندارند.

عبدالحسین علی اکبری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 22 مجتمع خدماتی – رفاهی در راه های استان زنجان در حال حاضر خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه 20 مجتمع خدماتی در حال راه اندازی است، تصریح کرد: رتبه استان با احداث این مجتمع ها به رتبه پنجم و ششم ارتقا می یابد و زنجان جزو استان های برخوردار می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آزاده راه زنجان – قزوین با توجه به دستور العمل موجود فاصله بین دو مجتمع خدماتی حداقل باید 20 کیلومتر باشد و به همین دلیل به هیچ تقاضای جدیدی نمی توانیم پاسخ دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه متقاضی با معرفی زمین و اخذ استعلامات لازم، موافقت اصولی دریافت می کند، افزود: بیشترین درخواست ها برای احداث مجتمع خدماتی در آزاده راه زنجان – قزوین و زنجان – تبریز است که اشباع شده است.

علی اکبری بیان داشت: در حال حاضر دو مجتمع خدماتی در آزاده راه زنجان – قزوین در حال احداث است که با اضافه شدن این دو مجتمع، مشکلی در این آزاده راه نخواهیم داشت.

وی گفت: آمادگی داریم با لحاظ دستورالعمل های ارائه شده مجوز احداث مجتمع های جدید خدماتی را ارائه کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر در سایر محورهای استان زنجان نیازمند احداث مجتمع خدماتی و رفاهی هستیم، بیان داشت: به درخواست های موجود پاسخ داده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در خصوص عدم اجرای به موقع برخی پروژه های مجتمع خدماتی، بیان داشت: موافقت اصولی صادر شده 6 ماه اعتبار دارد که قابل تمدید است و در صورتی که دلایل موجهی برای عدم اجرای پروژه مطرح شود، این زمان قابل تمدید است.

علی اکبری با بیان اینکه درخواست کنندگان نیز باید منابع و زمان لازم را برای ساخت و ساز داشته باشند، افزود: زمانبر بودن موجب ایجاد مشکلاتی در این زمینه می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که عدم اجرای پروژه دارای دلایل موجهی نباشد موافقت اصولی لغو و به درخواست کننده دیگری پاسخ داده می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر