logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۱۴۱۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
موج رسا گزارش می‌دهد

روحانی و اصلاح‌طلبان چگونه به پایان راه رسیدند؟/ از تیترهای برجامی سال 94 تا فرار از پاسخگویی سال 98

روحانی-و-اصلاح‌طلبان-چگونه-به-پایان-راه-رسیدند؟-از-تیترهای-برجامی-سال-94-تا-فرار-از-پاسخگویی-سال-98-

مروری بر عناوین روزنامه های اصلاح طلب و حامی دولت در زمان تصویب برجام شان می‌دهد که اصلاح طلبان به دنبال این بودند تا با بزرگنمایی برجام ذهن‌ها را منحرف کنند.

به گزارش موج رسا; بعد از تصویب برجام کانالها، گروه‌ها، روزنامه های و خبرگزاری های اصلاح طلب و حامی دولت با تیترهای جالب خود سعی داشتند از برجام برای ملت چنان تصویری نشان دهند که انگار تمامی مشکلات کشور به خاطر عدم امضا آن بود.

برخی شخصیت‌های اصللاح طلب که این روزها مسئولیت بی‌تدبیری های دولت را قبول نمی‌کنند آن روزها با افتخار از همین دولت دفاع می‌کردند و در فعالیت‌هایی که در فضای مجازی و رسانه ها داشتند از تعابیر جالبی مانند گشایش های آنچنانی اقتصاد به خاطر امضای برجام استفاده می‌کردند.

مروری بر اظهارنظرهای اصلاح طلبان و همچنین رسانه‌‌های حامی دولت و جریان اصلاحات نشان می‌دهد که با استفاده از شگردهای رسانه‌ای سعی داشتند تمام مشکلات کشور را به عدم ارتباط با آمریکا و امضای برجام گره بزنند.

اکنون بعد از گذشت چهار سال از امضای برجام و بیش از 6 سال از ریاست جمهوری روحانی آنهایی که عنوان می‌کردند اصلاح طلبان و روحانی هرگز به پایان راه نمی‌رسند این روزها به نوعی خود را کنار می‌کشند.

در استان زنجان نیز رسانه‌ها و چهره های سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت بارها از برجام و دولت روحانی حمایت کرده و به قول رئیس جمهور مورد حمایت‌شان برجام را فتح الفتوح دانسته‌اند اما شکست دولت روحانی در عرصه اقتصاد و چیدن تخم مرغها در سبد برجام و نداشتن برنامه اقتصادی باعث شده تا اصلاح طلبان برای اینکه در انتخابات شکست بزرگی را تجربه نکنند، راه خود را از روحانی جدا بدانند.

یک چهره اصلاح طلب: اصلاح طلبان و روحانی هرگز به پایان راه نمی‌رسند

رحمت‌اله بیگدلی چهره اصلاح طلب و حامی دولت که بارها و بارها از برجام دفاه کرده و تاکید کرده است که اصلاح طلبان و روحانی هرگز به پایان راه نمی‌رسند اما این روزها با فرار رو به جلو از عملکرد بد اقتصادی دولت فرار می‌کند و حاضر نیست مسئولیت حمایت خود را بپذیرد.

برخی از رسانه‌ها در استان زنجان نیز که بر تبل حمایت از روحانی می‌کوبیدند این روزها حاضر نیستند، مسئولیت آن حمایت‌ها را بپذیرند و از مردم به خاطر دادن آدرس های غلط عذرخواهی کنند.

امروز دولت مورد حمایت اصلاح طلبان یک شبه بنزین را بدون تبیین برای مردم سه برابر کرده و رئیس جمهور آن با خنده اعلام می‌کند که خودش نیز صبح از گرانی بنزین باخبر شده که این موضوع به نوعی توهین به شعور ملت است.

اصلاح طلبان با شگردهای خاصی به دنبال فرار از پاسخگویی هستند، اصلاح طلبان این روزها عنوان می‌کنند که دولت روحانی دولت اصلاح طلبان نیست این در حالی که تمام کسانی که در ستاد میرحسین موسوی بودند در دولت پست گرفتند و همچنین رئیس دولت اصلاحات در هر دو انتخابات 92 و 96 روحانی را گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات معرفی کرده است.

حال با این شرایط جریان اصلاحات باید پاسخگوی افکار عمومی باشد نه اینکه به خاطر ترس از شکست در انتخابات مجلس راهش را از راه دولت جدا کند، اصلاح طلبان باید بدانند که زنگنه، ظریف، جهانگیری، حجتی، ربیعی، انصاری، نوبخت، آخوندی، نعمت زاده، ابتکار، ملاوردی، واعظی، کلانتری، شریعتمداری و ... همان نیروهای جریانی هستند که در این دو دولت روحانی کشور را به این روز انداختند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر