logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۱۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان خبرداد

برگزاری اجلاس استانی نماز در زنجان/ دانش آموز زنجانی در اجلاس سراسری نماز خوش درخشید

برگزاری-اجلاس-استانی-نماز-در-زنجان-دانش-آموز-زنجانی-در-اجلاس-سراسری-نماز-خوش-درخشید

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: اجلاس استانی نماز با برنامه ریزی های انجام شده امسال در زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز اظهار داشت: محمد صادق لطفی،دانش آموز زنجانی در اجلاس سراسری نماز درخشید.

وی با بیان اینکه در بین دانش آموزان کشور دانش آموز زنجانی، رتبه برتر و برگزیده را در ترویج نماز به دست آورد، افزود: این دانش آموز کلاس هفتم چهره قرآنی استان محسوب می شود.

این مسئول از برگزاری اجلاس استانی نماز در استان زنجان خبرداد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این اجلاس در سال جاری انجام می شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه در قالب این اجلاس از فعالان نماز، مدیران مدارس، معلمان، خیرین و مسئولان آموزش و پرورش تجلیل می شود، ادامه داد: تجلیل خیرینی که در ساخت مدارس قرآنی تلاش کرده اند از برنامه های این اجلاس است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به طراحی برگزاری سه جشنواره نماز در زنجان، گفت: جشنواره شکوفه های نماز  برای نونهالان و مربیان مهد کودک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره دانش آموزی به رنگ قنوت در زنجان برگزار شد، ادامه داد: در قالب این جشنواره نشست دانش آموزی و معلمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

  • ضرورت موج آفرینی رسانه های زنجان در خصوص نماز

  • نماز موجب بازدارندگی از گناه می ‌شود

این مسئول با اشاره حضور 4 هزار دانش آموز در این جشنواره، بیان داشت: این دانش آموزان در گروه های مختلف،حلقه های معرفت را تشکیل دادند.

 دبیر ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: بازدید از آزمایشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری نشست تخصصی ویژه نماز با حضور اساتید زنجان و  مرکز تخصصی قم از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه جشنواره محراب ویژه دانشجویان است، ادامه داد: در صورت تامین اعتبار این جشنواره نیز برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر