logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۱۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در نشست استاندار با شهرداران و روسای شورای شهر مطرح شد؛

استاندار زنجان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در خدابنده را تعهد داد

استاندار-زنجان-اجرای-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-خدابنده-را-تعهد-داد

استاندار زنجان با بیان اینکه من اجرای طرح ملی اقدام مسکن را در قیدار را تعهد می کنم گفت: ما باید برای این طرح زمین تهیه کنیم.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی عصرامروز در نشست استاندار با شهرداران و روسای شورای شهر، با اشاره به اینکه شهرداران تمامی در خواست های خودرا اعلام کنند تا پیگیری حل مشکلات انجام شود، اظهار کرد: شهرداران زمانی که درخواست های خود را اعلام کنند درخواست آنها در شورای معاونان پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه من پیگیری حل مشکلات را خواهم کرد، ابراز کرد: من پیگیر تمامی مشکلات خواهم بود حتی اگر مشکلی در یک روستا باشد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مخاطب مردم یک گروه خاص از مردم نیستند، تصریح کرد: همه مردم زنجان مخاطب من هستند و من خوشحال می شوم که برای مردم کار کنم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما در این شرایط ایجاد آرامش و امید در جامعه است، عنوان کرد: مشکل امروز ما من استاندار یا شهردار نیست؛ بلکه مشکل ما بیگانه ای است به هیچ یک از این مردم رحم نمی کند.

حقیقی با اشاره به اینکه فرمانداران و شورای شهر باید تعامل خوبی با هم داشته باشند، خاطر نشان کرد: در هیچ استانی به این میزان مسائل به شورای حل اختلاف ارجاع نمی شد.

وی با بیان اینکه عدم تفکیک اراضی در شهرستان ایجرود به صورت دقیق بررسی شد ادامه داد: همه دستگاه هاباید بدهی خود را به شهرداری ها پرداخت کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه ما در شهرداری ها اجازه می دهیم تا ساختمان به صورت غیر قانونی ساخته می شود و بعد جریمه تخلف را می گیریم افزود: باید از این نوع تخلف ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به رای شورای تامین برای صدور مجوز با قولنامه خاطر نشان کرد: در این طرح ما مشکل را به صورت موقت حل کردیم ولی اگر این ادامه داشته باشد باعث افزایش حاشیه نشینی می شود.

حقیقی با بیان اینکه من اجرای طرح ملی اقدام مسکن را در قیدار تعهد می کنم ابراز کرد: ما باید برای این طرح زمین تهیه کنیم و همه جوانا ن هم ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه دستور داده ام افرادی که واجد شرایط نیستند و در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند خذف شوند تصریح کرد: افرادی که واجد شرایط هستند باید در این طرح ثبت نام کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی به پایان رسید افزود: مراتب این صلاحیت را به هیئت نظارت و ذی نفعان ابلاغ می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه ما در انتخابات وظیفه داریم خطاب به شهرداران و روسای شورای شهر ابراز کرد: وظیفه شما در انتخابات ماده 11 قانون انتخابات است.

حقیقی با اشاره به اینکه انتخابات حق الناس است خاطر نشان کرد: همه در این انتخابات بی طرف هستیم.

وی با اشاره به اینکه ارکان انتخابات باید با اقتدار اجرا شود بیان کرد: از هر کس کوچک ترین تخلفی صورت بگیرد درجا و به شدت برخورد می کنم.

استاندار زنجان بیان کرد: هر شهرداری نمی تواند بی طرف باشد درخواست مرخصی کند و برود و طبق قانون از هر کسی می خواهد طرفداری کنند و بعد از انتخابات هم اگر شورای شهر برای ایشان جایگزین تعریف نکرده بود برگردند سرکارشان.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر