logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۴۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در نشست خبری مطرح شد؛

کف سازی بازار زنجان باب میل هیچ کس نیست/ ضرورت ورود اصحاب رسانه به پروژه سبزه میدان

کف-سازی-بازار-زنجان-باب-میل-هیچ-کس-نیست-ضرورت-ورود-اصحاب-رسانه-به-پروژه-سبزه-میدان

با برگزاری مراسم آتش بازی؛دومین جشنواره بزرگ زنجان آغاز به کار کرد.

به گزارش موج رسا; مراسم افتتاحیه دومین جشنواره بازار بزرگ زنجان به عنوان طولانی ترین بازار مسقف کشور از امشب با برگزاری نشست خبری آغاز شد.

بازار زنجان به عنوان قلب اقتصادی شهر زنجان محسوب می شود که برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای معرفی این مکان سنتی محسوب می شود.

رئیس هئیت امنای بازار زنجان در این مراسم اظهار داشت: دومین جشنواره بازار بزرگ زنجان از امروز آغاز به کار می کند.

وی با بیان اینکه نخستین دوره آن در سال 96 برگزار شد، ادامه داد: اسپانسر اصلی این جشنواره بانک صادرات استان زنجان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: چنین جشنواره ای در بازارهای سنتی کشور برای اولین بار است که برگزار می شود.

رئیس هئیت امنای بازار زنجان با اشاره به اختصاص 7 جایزه روزانه و شرکت یک هزار و 900 نفر در جایزه های روزانه این جشنواره، خاطرنشان کرد: 270 جایزه هفتگی و و 240 جایزه ماهانه در این جشنواره قرعه کشی می شود.

علویون با اشاره به قرعه کشی 4 دستگاه خودرو در این جشنواره،بیان داشت: هر فصل یک خودرو قرعه کشی می شود که 5 دی ماه اولین مراسم برگزار می شود.

*بازاریان دو طومار امضا کرده اند

وی با بیان اینکه دو طومار از سوی بازاریان زنجان در خصوص کف سازی نوشته شده است، این کف سازی باب میل هیچ کس نیست.

رئیس هئیت امنای بازار زنجان برضرورت ورود اصحاب رسانه به پروژه سبزه میدان زنجان تاکید کرد و گفت: ورود کمرنگی در این زمینه از اصحاب رسانه دیده می شود.

علویون با بیان اینکه بحث تجاری سازی این پروژه از 78 هزار متر مربع به 38 هزار متر مربع کاهش یافته است،بیان داشت: نگرانی بازاریان به حق است.

*حذف پارکینگ در طرح سبزه میدان

وی با اشاره به حذف پارکینگ در این طرح، خاطرنشان کرد: جای مشخصی برای پارکینگ نیز در نظر گرفته نشده است.

این مسئول با بیان اینکه پیاده راه را قبول داریم اما باید مشکلات آن نیز حل شود، تصریح کرد: پیاده راه می توانست در جای دیگر بهتر جواب دهد.

مدیربانک صادرات زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: از خرداد ماه سال جاری در پی پیشنهاد هئیت مدیره بازار زنجان،جشنواره بزرگ بازار زنجان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در سالی که مزین به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری است دو شرط اساسی برای تحقق این موضوع توجه به عرضه و تقاضا است.

این مسئول با بیان اینکه بانک صادرات امسال نسبت به سال گذشته در ارائه تسهیلات به بنگاه های تولیدی 30 درصد رشد داشته است، بیان داشت: 100 درصد منابع بانک صادرات به صورت تسهیلات ارائه شده است.

مدیربانک صادرات زنجان خاطرنشان کرد: در سال جاری به منظور تحریک بخش تقاضا این جشنواره برای خرید مردم از بازار زنجان برگزار می شود.

حشمتی ادامه داد: بانک می تواند با استفاده از منابع مالی هزینه ها را برای فروشنده و مصرف کننده به صفر برساند.

امنیان از اعضای هئیت مدیره بازار زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: کف سازی بازار مورد اعتراض همه مغازه داران است.

وی با بیان اینکه اعتراضات به گوش مسئولان استانی زنجان رسیده است، تصریح کرد: برای ورودی بازار نیز به مسئولان بارها گوشزد شده است.

یکی دیگر از بازاریان زنجان در ادامه این جلسه، گفت: با مدیرکل جدید میراث فرهنگی زنجان صحبت هایی شده و وی قول مساعد را برای حمایت از جشنواره بازار زنجان داده است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر