logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۴۰۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل محیط زیست استان زنجان خبر داد

رشد 67 درصدی پرونده‌های تخلف با افزایش گشت‌های کنترلی محیط زیست

رشد-67-درصدی-پرونده‌های-تخلف-با-افزایش-گشت‌های-کنترلی-محیط-زیست

مدیرکل محیط زیست استان زنجان گفت: گشتهایی کنترلی را در استان زنجان افزایش دادیم و در این راستا تعداد پرونده های تخلف 67 درصد رشد را نشان می‌دهد

حسین آبسالان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به همکاری مردم محلی در جلوگیری از انجام شکار غیرمجاز در استان زنجان اظهار کرد: خوشبختانه روستاها همکاری خوبی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه امسال در کشف سلاح غیرمجاز 120 درصد رشد داشتیم، ابراز کرد: در کشف ادوات نیز امسال نسبت به سال گذشته 200 درصد افزایش را مشاهده می‌کنیم.

مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به افزایش پرونده با افزایش گشت های کنترلی عنوان کرد: با انجام گشت های کنترلی تعداد پرونده های تخلف 67 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در متخلفین دستگیر شده نیز 118 درصد رشد را مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اخیرا آزمایشگاه محیط زیست استان زنجان به عنوان آزمایشگاه معین چند استان انتخاب شده که این موضوع نشان از ظرفیت آزمایشگاهی در زنجان است.

آبسالان با اشاره به اینکه پایش ها به صورت شبانه روزی در حال انجام است، ادامه داد: این پایش ها در جهت کنترل آلودگی هوا است.

وی بیان کرد: امسال 1453 مورد پایش انجام شده که افزایش 24 درصدی را نسبت به 6 ماهه نخست سال گذشته نشان می‌دهد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر