logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۴۰۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

سازمان تبلیغات با نگاه انقلابی به نیازها پاسخ دهد/ تبلیغ منحصر به ماه‌های محرم و صفر نیست

سازمان-تبلیغات-با-نگاه-انقلابی-به-نیازها-پاسخ-دهد-تبلیغ-منحصر-به-ماه‌های-محرم-و-صفر-نیست

رئیس کل دادگستری استان زنجان به فعالیت های خوب سازمان تبلیغات در استان اشاره کرد و گفت: سازمان تبلیغات با نگاه انقلابی به نیازها پاسخ دهد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار کرد: حرکتهای خوبی در سازمان تبلیغات استان زنجان شرع شده لذا با همه این اقدامات  نیازمند ارتقاء  و گستردگی برنامه های این سازمان هستیم .

وی بیان کرد: در سال بیش از دو هزار پرونده در محاکم استان تشکیل می شود به نظر می رسد عمده دلیل این امر می تواند ضعف باورهای دینی باشد، ما باید دین خدا را در جامعه ترویج کنیم و همچنین انس ، الفت و برادری را در بین مردم تقویت کنی.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: تبلیغ منحصر به ماه‌های محرم و صفر نیست و باید  از ظرفیت روحانیت که سرمایه بزرگی در جامعه هستند  در راستای تبلیغ جامعه هدف استفاده شود، چرا روستا ها مبلغ نداشته باشند و این موضوع را سازمان تبلیغات استان باید حل و فصل کند.

صادقی نیارکی افزود :روحانیت استان انقلابی بوده و هست، لذا سازمان تبلیغات هم باید با نگاه انقلابی به نیازها پاسخ دهد ، چرا که خدمات انقلابی است که می ماند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر