logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۴۰۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

دانشگاه آزاد ورود مسئله محور به موضوع بیماری‌های روان داشته است/ بیماری‌های روان در دهه اخیر 2 برابر شد

دانشگاه-آزاد-ورود-مسئله-محور-به-موضوع-بیماری‌های-روان-داشته-است-بیماری‌های-روان-در-دهه-اخیر-2-برابر-شد-

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به راه‌اندازی کلینیک مشاوره بالینی دانشگاه آزاد زنجان، گفت:  دانشگاه آزاد در خصوص بیماری‌های روان مسئله محور عمل می‌کند.

 

معصومه شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بیماری‌های روان در دهه اخیر به شکل تعجب‌آوری افزایش‌یافته است، اظهار کرد: می توان گفت این بیماری‌ها در مدت کوتاهی دو برابر شده است.

وی بابیان اینکه افزایش بیماری‌های روان یک وظیفه‌ای را بردوش دانشگاه آزاد گذاشته است، ابراز کرد:  دانشگاه آزاد در خصوص بیماری‌های روان مسئله محور ورود کرده است و امسال با توجه به سیاست‌گذاری‌هایی که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد وجود دارد این مسائل پیگیری می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسامی زنجان با اشاره به اینکه مجوز فعالیت لینک روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اخذشده است، تصریح کرد: این مرکز علاوه بر خانواده دانشگاه آزاد به همشهریان نیز خدمت ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نخستین دوره طرح دانشجو متدبر قرآنی در زنجان برگزار شد

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه کلینیک روانشناسی بعدازظهرها فعالیت خواهد داشت، عنوان کرد: طبق نیازسنجی‌هایی که به‌مرور انجام می‌شود ممکن است این کلینیک صبح و بعدازظهر فعالیت داشته باشد.

شاکری با اشاره به اینکه کلینیک روان‌شناسی دانشگاه آزاد با حضور اساتید رشته روانشناسی دانشگاه آزاد و برخی از اساتید دیگر فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: از گرایش‌های مختلف رشته روانشناسی در این مرکز مشاوره استفاده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های گروهی در این کلینیک، خاطرنشان کرد: دید ما جامع‌نگر است و کیفیت ارائه خدمات در کلینیک روانشناسی بسیار مهم خواهد بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر