logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۴۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با معرفی برگزیدگان؛

جشنواره تولیدات آثار فرهنگی و هنری بسیج زنجان به کار خود پایان داد

جشنواره-تولیدات-آثار-فرهنگی-و-هنری-بسیج-زنجان-به-کار-خود-پایان-داد

اختتامیه جشنواره شجره طیبه بسیج با محوریت تولید آثار فرهنگی و هنری امروز با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان امروز در  مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری بسیج استان زنجان با اشاره به محورهای مهم این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره در محورهای دفاع مقدس، جهاد و محرومیت زدائی، مذهبی، فرهنگی، علمی، دفاعی، بیداری اسلامی، بسیج و ولایت‌مداری برگزار شد.

رمرودی خاطرنشان کرد: بسیج و تمدن نوین اسلامی، بسیج و پیشبرد گام دوم، بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی، بسیج و استکبار ستیزی، بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره بود.

وی ادامه داد: این جشنواره در بخش ادبیات نمایشی شامل فیلم‌نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه و بخش ویژه شامل برنامه‌های ابتکاری، جذاب و در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی، اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ، موشن گراف و اپلیکیشن برگزار شد.

 

*ارسال 400 اثر به جشنواره زنجان 

این مسئول با بیان اینکه فراخوان جشنواره از تیرماه سال جاری منتشر شد، افزود: با ارسال 400 اثر به این جشنواره، کار داوری آغاز و در نهایت منتخبان انتخاب شدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: زبان هنر بهترین زبان از دیدگاه مقام معظم رهبری برای وقایع تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود.

سردار جهانبخش کرمی بیان داشت: هنر مردم ایران ایستادگی در مقابل ظلم و فساد بود‌‌ و در دوران دفاع مقدس نیز در برابر دشمن تا بن دندان ایستادگی کردند.

وی با اشاره به رشادت های مردم زنجان در عرصه های مختلف، یادآور شد:زنجانی ها برای دفع اغتشاشات سال‌ های 1396 و 1398 به ندای ولایت فقیه لبیک گفته و اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر