logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۰۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

پایش ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان با دقت انجام می‌شود/ ثبت نام مجدد متقاضیان بعد از یک ماه

پایش-ثبت‌نام-کنندگان-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-زنجان-با-دقت-انجام-می‌شود-ثبت-نام-مجدد-متقاضیان-بعد-از-یک-ماه-

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان نحوه ثبت نام مجدد در زنجان برای جاماندگان را تشریح کرد و گفت: پایش ثبت نام کنندگان یک ماه زمان می‌برد.

مسعود بیات منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سایت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن هیچ مشکلی نداشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه هرکسی در هرجای کشور امکان ثبت نام برای سهمیه زنجان را داشت، بنابراین ظرفیت به دلیل مراجعه بیشتر و انجام ثبت نام تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه چند نفراز همکاران اداره کل راه و شهرسازی از ساعت 10 صبح شنبه ثبت نام را پایش می‌کردند، ابراز کرد: در اردیبهشت ماه در ثبت نام بنیاد مسکن 40 هزار نفر برای 400 واحد ثبت نام کرده بودند، که این نشان می‌دهد متقاضی مسکن در زنجان بالا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه همه ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط نخواهند بود، عنوان کرد: افراد ثبت نام کننده پایش خواهند شد، ما اول به به وزارتخانه گفتیم که اجازه ثبت نام به همه داده شود و بعد از اتمام ثبت نام پایش برای انتخاب 4 هزار نفر انجام شود که مورد موافقیت قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه پایش ثبت نام کنندگان یک ماهه انجام خواهد شد، افزود: برای پایش افراد سه نوع استعلام یعنی سابقه مالکیت، سابقه سکونت(5 سال سکونت در شهر مورد تقاضا) و استفاده نکردن از تسهیلات دولتی و نداشتن چک برگشتی انجام خواهد شد.

بیات منش با اشاره به اینکه بحث توان مالی نیز از قبل اعلام شده است، عنوان کرد: در ابتدا یک واریزی از طرف متقاضیان انجام و یک تعهد رسمی نیز برای پرداخت تسهیلات اخذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه پالایش افراد با دقت بیشتری انجام خواهد شد، گفت: تقاضای که در بازار وجود دارد باعث شده تا ظرفیت در کمتر از یک ساعت تکمیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه همزمان با ثبت نام فرایند ساخت این واحدها آغاز شده است، اظهار کرد: چهار پیمانکار ما برای اجرای این طرح در زنجان مشخص شده یعنی از چهار هزار واحد زنجان برای 2200 واحد پیمانکار تعیین شده است.

وی با بیان اینکه 800 واحد را جهاد نصر آغاز کرده است، گفت: 400 واحد گلشهر نیز در مراحل ابتدایی ساخت است و 1000 واحد را با شرکت توسعه مسکن در مرحله عقد قرارداد هستیم و برای 1800 واحد دیگر نیز فراخوان داده می‌شود.

بیات منش بیان کرد: از 10 هزار واحد سهمیه زنجان پنج هزار واحد ثبت نامی، 2500 واحد بافت فرسوده، 2500 واحد نیز در قالب تفاهم نامه ها خواهد بود.

//س

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ]
این چه وضعشه اوندفعه هم زنجان چهل دقیقه ای پر شد ایندفعه هم ما هیچوقت نمیتونیم ثبت نام کنیم چرا؟؟یکی جواب بده لطفا
[ نام : ] [ ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ ]
ماسهام عدالت ثبت نام نکردیم ماروراهنمایی کنیدکجابریم
[ نام : حسین ساریجلو ] [ ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ]
لطفا زود پایش کنید با تشکر
فرم ارسال نظر