logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۴۰۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبر داد

حضور تیم کاراته زنجان برای نخستین بار در مسابقات سوپرلیگ کشوری

حضور-تیم-کاراته-زنجان-برای-نخستین-بار-در-مسابقات-سوپرلیگ-کشوری-

دبیر هیئت کاراته کاراته استان زنجان از حضور تیم کاراته زنجان برای نخستین بار در مسابقات سوپرلیگ کشوری در رده بزرگ‌سالان خبر داد.

 

اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حضور تیم زنجان برای اولین بار در مسابقات سوپر لیگ کشوری، اظهار کرد: این تیم در رده بزرگسالان در مسابقات حضور دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ابراز کرد: درخواست برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به میزبانی استان زنجان را به فدراسیون ارسال کرده‌ایم و این مسابقات در رده‌های پایه برگزار می‌شود.

دبیر هیئت کاراته با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی استان زنجان برای مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن‌ماه به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود، ابراز کرد: این مسابقات انتخابی اسفندماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آغاز مسابقات انتخابی بدمینتون جام فجر از هفته آینده در زنجان

وی با اشاره به اینکه 6 دی‌ماه مرحله سوم مسابقات سوپر لیگ کشوری در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله چهارم مسابقات کاراته وان در ارومیه برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به مسابقات دومین المپیاد استعدادهای برتر در زنجان، از کسب یک طلا، یک برنز، و یک نقره خبر داد و عنوان کرد: در مسابقات جوجیتسو نیز دو مدال طلا و یک مدال نقره توسط ورزشکاران زنجانی کسب شد.

وی بابیان اینکه مسابقات کاراته وان در چهار مرحله برگزار می‌شود، ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات به تیم ملی اعزامی شود و ورزشکاران زنجانی در این مسابقات یک مدال طلا، 2نقره، و 3برنز کسب کردند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر