logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۱۴۰۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
ماجرای خودکشی کمک داور فوتبال کشور؛

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال زنجان: ممبینی مقصر خودکشی کمک داور زنجانی است/ اصفهانیان: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم/ آمادگی موج رسا برای انتشار توضیحات فدراسیون فوتبال

رئیس-کمیته-داوران-هیئت-فوتبال-زنجان:-ممبینی-مقصر-خودکشی-کمک-داور-زنجانی-است-اصفهانیان:-نمی‌خواهم-در-این-مورد-صحبت-کنم-آمادگی-موج-رسا-برای-انتشار-توضیحات-فدراسیون-فوتبال

بعد از خودکشی کمک داور زنجانی فوتبال کشور مسائلی حول این موضوع مطرح شده که با واکنش های متفاوت مواجه شده است.

به گزارش موج رسا; مهرداد نجفی کمک داور زنجانی لیگ های برتر و دسته اول کشور بعد از خودکشی خود مسائلی را حول داوری کشور به وجود آورده که باید دید تا چه میزان صحت دارد.

بعد از این خودکشی برادر این کمک داور مدعی شد که قضاوت نکردن در لیگ نوزدهم باعث شده تا این کمک داور خودکشی کند.

بعد از این اظهارنظر برادر مهرداد نجفی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اقدام به خودکشی کمک داور ربطی به چیدمان داوران ندارد.

بعد از این اظهارنظرهای متناقض به سراغ فریدون اصفهانیان عضو کمیته داوران فدراسیون و رئیس سابق این کمیته رفتیم تا دلیل این اتفاق را از وی جویا شویم که وی در پاسخ به موج رسا گفت: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم، خبری دقیقی از علت خودکشی هم ندارم.

اما بیاتی رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال زنجان با تایید سخنان برادر مهرداد نجفی به موج رسا گفت: نجفی سال گذشته چندین مورد داوری خوب داشت و بعد از اینکه اصفهانیان از کمیته داوران استعفا داد، در بازی پرسپولیس و سپاهان ایشان داوری کردند که نشان می‌دهد این انتخاب به دلیل توانایی نجفی است.

وی بیان کرد: بعد از آمدن آقای ممبینی به کمیته داوران بدون اینکه به نجفی بازی دهد، ایشان را کنار گذاشت. ببنده چندین مورد با اقای ممبینی صحبت کردم و یکبار نیز حضوری ملاقاتی داشتم که قول مساعدی برای استفاده از مهرداد نجفی و دیگر داوران دادند که در عمل به قولشان وفادار نبودند.

بیاتی با بیان اینکه مهرداد نجفی خیلی به خاطر این موضوع تحت فشار بود که چرا بعد از قضاوت در لیگ برتر به یکباره کنار گذاشته شده است، افزود: ممبینی تمام داوران ما را به همین شکل نگه داشته و داوری نمی‌دهد. داوران برای پول داوری نمی‌کنند بلکه عشق فوتبال و داوری آنها را در این عرصه نگه داشته است.

وی با بیان اینکه کنار گذاشتن از داوری و برخی مشکلات خانوادگی باعث شد که وی دست به خود کشی بزند، عنوان کرد: فشار عصبی و روحی باعث شده که وی دست به خودکشی بزند که امیدوارم مشکل جدی برای وی به وجود نیاید.

رئیس کمیته داوران فدراسیون هیئت فوتبال زنجان با اشاره به اینکه بنده شخص ممبینی را مقصر می‌دانم، خاطرنشان کرد: موضوع انتخاب داوران کمی از روال درست خود خارج شده و به حاشیه رفته است که برخی اختلافات در آن بی تاثیر نیست.

به گزارش موج رسا؛ گفته می‌شود که اختلاف بین اصفهانیان و ممبینی در چینش داوران تغییراتی را به وجود آورده است. در این راستا موج رسا این آمادگی را دارد تا توضیحات فدارسیون فوتبال و رئیس این کمیته را در این خصوص منتشر کند.

//س  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر