logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۴۰۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بعد از تکمیل ظرفیت در کمتر از 40 دقیقه؛

توضیحات معاون استاندار زنجان در خصوص سامانه طرح اقدام ملی مسکن/ متقاضیان جامانده چه کنند؟

توضیحات-معاون-استاندار-زنجان-در-خصوص-سامانه-طرح-اقدام-ملی-مسکن-متقاضیان-جامانده-چه-کنند؟

معاون عمرانی استاندار زنجان توضیحاتی را در خصوص تکمیل ظرفیت ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در زنجان و داد و گفت: متقاضیان مسکن در استان بالا است.

به گزارش موج رسا; ساعت 10 امروز ثبت نام سامانه طرح اقدام ملی در زنجان آغاز شد و بعد از مدتی ظرفیت ثبت نام تکمیل شده و مراحل ثبت نام غیر فعال شد و که خیلی از شهروندان موفق به ثبت نام نشدند.

زمان اعلام شده در رسانه‌ها از آغاز ثبت نام تا تمکیل ظرفیت 30 تا 40 دقیقه عنوان شده است که سوال مردم زنجان این بود که چطور ظرفیت 4 هزار نفری در مدت 40 دقیقه تکمیل شد.

مهرداد سلطانی معاون عمرانی استاندار زنجان در توضیح سوال مطرح شده از سوی برخی از شهروندان به موج رسا گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم ظرفیت استان برای ثبت نام‌ها 4 هزار نفر بود.

وی در مورد تکمیل ظرفیت ثبت نام‌ها بیان کرد: طبیعتا با تکمیل شدن ظرفیت ثبت نام‌ها سایت غیر فعال شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این مرحله هیچ گونه راستی آزمایی اتفاق نیافتاده است و صرفا ثبت نام انجام شده است بیان کرد: ثبت نام کنندگان پالایش خواهند شد و احتمال دارد بخش قابل توجهی از ثبت نام کنندگان واجد شرایط نباشند.

وی در مورد اینکه خیلی از افراد نتوانستند ثبت نام کنند افزود: مشخص نیست احتمال بالا بودن امار واجدین شرایط خیلی بیشتر از 4 هزار نفر باشد و هنوز مرحله اول ثبت نام انجام شده و پالایش ثبت نام کنندگان در مرحله بعدی انجام خواهد شد.

سلطانی در خصوص اینکه برخی از شهروندان اعلام می‌کنند چطور ظرفیت 4 هزار نفر در مدت نیم ساعت تکمیل شد افزود: اگر مشکلی هم در سایت وجود داشته باشد راه و شهرسازی باید پاسخ دهد.

وی بیان کرد: تکمیل ظرفیت در کمترین زمان طبیعی است چرا که تعداد متقاضیان مسکن در استان بالا است و احتمال می‌رود تعداد زیادی از ثبت نام کنندگان واجد شرایط نباشند.

معاون عمرانی استاندار زنجان ابراز کرد: در مرحله بعد کسانیکه واجد شرایط نیستند حذف می‌شوند و با ایجاد ظرفیت جدید ثبت نام دوباره انجام می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ ]
فکر کنم این بار در عرض 20 دقیقه تکمیل شد. به لطف مدیریت عالللللللللللللللللللی مسئولان این شهر، افزایش قیمت مسکن تو این استان تو کشور رتبه اول رو داره. حالا برا این همه تقاضا معلوم نیست این دو تا ظرفیتی هم که مثلا ایجاد میشه رو به کی میدن.
[ نام : ] [ ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ]
تورو به حضرت عباس پیگیرباشیدماهایی که توشهرستان ابهرنتونستیم ثبت نام کنیم.تکلیف ماهایی که بنیادمسکن پارتی نداریم.که بدون حضورخودمون مارو ثبت نام کنن.چی میشه نیم ساعته هم ظرفیت تکمیل شد وباز ماها جا موندیم خدارو خوش میاد؟؟؟؟تورو به حضرت عباس حرفاو درد دلای مارو به گوش مسئولین دلسوز وزحمت کش که واقعا حدفشون خدمته برسونید شاید یه فکری چاره ای بکنن.خداشاهده تو ابهر ماها نمیتونیم ثبت نام کنیم
[ نام : جعفر ] [ ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ ]
واقعابه نظرشما حضرت عباسی امکانش هست ظرفیت۴۰۰۰واحدی درعرضکمتراز۴۰دقیقه تکمیل بشه.توروقرآن جون بچه تون ؛جون عزیزترین کستون واقعاپیگیرباشیدتاحق ماهایی که موفق به ثبت نام نشدیم پی مال نشه.من خودم شهرستان ابهرصبح ساعت۱۰کافی نت بودم تمام مراحل ثبت نام رو انجام دادم مرحله آخراومد ثبت کنم نوشت ظرفیت این شهرستان تکمیل شده است و سایت بسته شدوموفق به ثبت نام نشدم.
[ نام : دنیا ] [ ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ ]
تو رو خدا کمک کنید ماهایی که مستاجریم خونه دار بشیم از دیزوز نشستیم تو کافی نت تا ثبت نام کنیم گفتن تکمیل شد از دیروز کارم شده گریه بچمم ناراحته میگه بازم خونه نداریم
فرم ارسال نظر