logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۴۰۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کاداستر اراضی ملی مطرح شد؛

صدور سند تک برگی کاداستر برای 120 هزار هکتار از اراضی ملی زنجان

صدور-سند-تک-برگی-کاداستر-برای-120-هزار-هکتار-از-اراضی-ملی-زنجان

رئیس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کاداستر اراضی گفت: تاکنون برای  120 هزار هکتار از اراضی استان سند تک برگی صادر شده است.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی محمدعلی فرخی رئیس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از برگزاری جلسه رفع موانع و مشکلات حوزه کاداستر اراضی با حضور مدیران ادارات کل منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان خبر داد.

وی با بیان این که در نقاط شمیم برای انجام مراحل کاداستر اراضی با مشکلاتی مواجه بوده ایم افزود: در این جلسه اداره ی ثبت قول همکاری با اداره کل منابع طبیعی در این حوزه را دادند.

فرخی گفت: همچنین مقرر شد اداره ثبت علاوه بر همکاری و تعامل در نقاط شمیم و نقاط برداشت حدود ثبتی، نیروهای خود را برای  رفع مشکلات این حوزه  و همکاری با کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان آموزش دهد.

این مقام مسئول اظهار داشت: انتظار می رود با تعامل و هم اندیشی بین این دو اداره کل اجرای طرح کاداستر اراضی در استان از رشد مطلوبی برخوردار شود.

به گفته رئیس اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تاکنون برای 120 هزار هکتار از اراضی استان سند تک برگی صادر شده است.

وی با اشاره به این که در حدود 80 هزار هکتار از اراضی استان عملیات اجرایی کاداستر انجام شده و در حال صدور اسناد این زمین‌ها نیز هستیم خاطر نشان کرد: 200 هزار هکتار نیز در حال انجام است.

فرخی عنوان کرد: كاداستــر به نظـامي اطـلاق مي شـود كه هـدف از آن تعييــن محـدوده‌هاي مالكيتي به همراه اطلاعات حقوقي مرتبط به هر ملك بوده و مشخصه‌های زمین مانند اندازه، کاربری، مشخصات رقومی، ثبتی و یا حقوقی به نقشه بزرگ مقیاس اضافه می‌شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر