logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۴۰۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج هنرمندان زنجان خبرداد

حمایت بسیج هنرمندان از فیلم های کوتاه

حمایت-بسیج-هنرمندان-از-فیلم-های-کوتاه

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:سازمان بسیج هنرمندان از فیلم نامه های کوتاه در موضوعات مختلف حمایت مالی می کند.

 

موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت:سازمان بسیج هنرمندان از فیلم نامه های کوتاهی که مورد تایید سازمان مرکزی قراربگیرد، حمایت مالی می کند.

وی افزود: فیلمسازان و فیلم نامه نویسان تا 30 آذرماه سال جاری فرصت دارند فیلم نامه های کوتاه خود را به دفترسازمان بسیج هنرمندان زنجان واقع در فرهنگسرای امام خمینی تحویل دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد:فیلم نامه های کوتاه باید در موضوعات خانواده و اخلاق،تمدن اسلامی،چهل سالگی بسیج و انقلاب اسلامی باشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: همچنین موضوعات مقاومت،عدالت و پیشرفت،فرهنگ ایثار و شهادت،افسران جنگ نرم و بسیج زنان می تواند مورد توجه فیلم سازان باشد.

بیشتر بخوانید

موسوی تصریح کرد: موضوعات سندچشم انداز توسعه(ایران 1404)، سبک زندگی ایرانی – اسلامی،آینده نگری و جوانان براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی،بسیج اقشار و بسیج و مسئولیت های اجتماعی،فرهنگی و سیاسی مورد توجه این سازمان است.

وی گفت: هنرمندان می توانند آثار خود را در موضوعات بسیج و فعالیت های عمرانی و آبادانی کشور،هنرمندان بسیجی، بسیج وآتش به اختیاربودن و انقلابیگری به این سازمان ارسال کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر