logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۴۰۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

خدمات رسانی 1200نفر در طرح زمستانی در محورهای استان زنجان/ 65 اکیپ پلیس راه در محورهای مواصلاتی مستقر می‌شوند

خدمات-رسانی-1200نفر-در-طرح-زمستانی-در-محورهای-استان-زنجان-65-اکیپ-پلیس-راه-در-محورهای-مواصلاتی-مستقر-می‌شوند

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به خدمات رسانی 1200نفر در طرح زمستانی در محورهای استان زنجان گفت: 65 اکیپ پلیس راه محورهای مواصلاتی مستقر می‌شوند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش امروز در رزمایش طرح زمستانه ترافیکی استان زنجان با اشاره به آغاز اين طرح از 20 آذر ماه تا 20 اسفند ماه اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و خدمات رسانی شایسته به مردم از اولویت های کاری پلیس است.

وی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای امدادی از جمله سازمان آتش‌نشانی، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و امداد خودرو در کنار پلیس در اجرای طرح زمستانه ترافیکی بیان داشت: با آغاز اين طرح پلیس و نیروهای خدماتی و امدادی با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود، آماده ارائه خدمات مضاعف در ایام زمستان به هم‌وطنان در محورهای مواصلاتی استان هستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اينكه پليس با استقرار تيم هاي محسوس و نامحسوس تاثير بسزايي در پيشگيري از سوانح جاده اي دارد گفت: اطلاع رساني مناسب، از سوانح جاده اي پيشگيري مي كند.

سردار جهانبخش هدف از طرح زمستانه پلیس راه را افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی تردد وسایل نقلیه در سطح جادها و معابر درون و برون شهری عنوان کرد و گفت: سازمان های دخیل در این طرح بایستی باهم اندیشی و همکاری و افزایش تعاملات به کاهش وقوع تصادفات کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه هزارو 200 نفر به صورت مستقیم در این طرح به مردم در جاده های استان زنجان خدمات رسانمی خواهند کرد ، گفت : در این طرح 65 اکیپ مجهز و آموزش دیده از پلیس راه استان، 31 پایگاه امدادی ثابت و موقت از هلال احمر ، 25 اکیپ سیار هلا احمر ، 52 پایگاه اورژانس ، 49 اکیپ مجهز امداد خودرو  خدمات رسانی می کنند .

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: همچنین در طرح زمستانه پلیس راه 28 راهدارخانه با 250 اکیپ خودرویی و 29 پایگاه آتش نشانی در سطح استان به همراه پشتیبانی معاونت استانداری و اداره مسکن و شهرسازی در خدمت مردم خواهند بود.

سردار جهانبخش با تاكيد بر اينكه ايثار از خودگذشتگي شما براي آرامش مردم بهترين افتخار است گفت: انشاالله بتوانيم با انجام طرح زمستاني در جهت كاهش تلفات و ايمني جاده ها و شهرها قدم موثر و مثبتي برداريم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر