logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۴۰۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

سرعت کاه‌های شهر زنجان استاندارد نیست/حل مشکلات طرح اتوبوسرانی زنجان

سرعت-کاه‌های-شهر-زنجان-استاندارد-نیست-حل-مشکلات-طرح-اتوبوسرانی-زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: قبول دارم برخی از سرعت کاه های شهر زنجان استاندارد نیستند که امیدواریم در آینده اصلاح شود.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: با اجرای خطوط ویژه اتوبوسرانی در شهر زنجان میزان ترافیک در مرکز شهر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه این طرح از سوی شهرداری و راهور اجرایی شده است، بیان داشت: با اجرای این طرح تعداد اتوبوس هایی که در مرکز شهر تردد می کردند از 140 دستگاه به 14 دستگاه کاهش یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر مسافران شهری از میدان ارتش به میدان انقلاب و میدان آزادی به میدان انقلاب جابه جا می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه اجرای این طرح تاثیر خوبی در کنترل ترافیک دارد، بیان داشت: در ابتدای اجرای طرح مشکلاتی وجود داشت که در حال حاضر حل شده است.

سرهنگ شیر محمدی بیشترین عامل تصادفات در شهر زنجان را سرعت بالا،عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی عنوان کرد و گفت: بیشترین تصادفات در محدوده پل ولیعصر(عج) تا پل امام حسن مجتبی (ع) اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید

وی در خصوص نارضایتی مردم از سرعت گیرهای غیر استاندارد نیز گفت: سرعت کاه ها تنها ابزار کنترل سرعت رانندگان است.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه برخی رانندگان به علائم راهنمایی و رانندگی و محدودیت های موجود توجه ندارد، افزود: وجود ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز گاهی در جلوگیری از سرعت رانندگان بی تاثیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه در صورتی که سایر ابزار کنترلی جوابگو نیست باید از سرعت کاه استفاده شود، بیان داشت: مجبوریم برای جلوگیری از تصادفات از سرعت کاه استفاده کنیم.

شیر محمدی با بیان اینکه قبول دارم برخی از سرعت کاه ها استاندارد نیستند،افزود: امیدواریم این سرعت کاه ها نیز در آینده اصلاح شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر