logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۰۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروی های انقلاب استان زنجان:

افراد سودجو و فرصت‌طلب در قالب احزاب و جریانات وارد مجلس می‌شوند/ مهمترین ویژگی‌ نماینده مجلس تراز انقلاب پاک دستی است

افراد-سودجو-و-فرصت‌طلب-در-قالب-احزاب-و-جریانات-وارد-مجلس-می‌شوند-مهمترین-ویژگی‌-نماینده-مجلس-تراز-انقلاب-پاک-دستی-است-

رئیس شورای ائتلاف نیروی‌های انقلاب استان زنجان گفت: متأسفانه افراد سودجو و فرصت‌طلب در قالب احزاب و جریانات به میدان آمدند و با استفاده از رانت، پول و رابطه‌ها، وارد مجلس می‌شوند.

 

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج رسا;  با اشاره به مؤلفه‌های مجلس تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: مجلس تراز انقلاب مجلسی است که امام خمینی (ره) از آن به‌ عنوان رأس امور یاد کردند.

وی با بیان اینکه مجلسی که می‌خواهد در رأس امور باشد باید انقلابی، ولایی و با دیدگاه منافع ملی شکل پیدا کند تا بتواند از منافع ملی و حق‌وحقوق مردم دفاع کند، ابراز کرد: مجلس تراز انقلاب باید در راستای برقراری عدالت اجتماعی قدم بردارد.

رئیس شورای ائتلاف نیروی های انقلاب استان زنجان با بیان اینکه تشکیل مجلس تراز انقلاب مستلزم این است که اکثر افرادی که به مجلس وارد می‌شوند افراد ولایی، پاک دست، انقلابی، مردمی، برخوردار از سلامت مالی لازم، و عدم وابستگی به هیچ قدرت و ثروت باشد، خاطر نشان کرد: اگر مجلسی با این مؤلفه‌ها تشکیل شود می‌توان گفت مجلس تراز انقلاب اسلامی  شکل پیداکرده است.

بیشتر بخوانید:

صدور 50 تذکر از طرف دستگاه قضایی زنجان در خصوص انتخابات/ مسئولان فعلی از تجارب مدیران محکوم گذشته استان عبرت بگیرند

‏امانتداری، بی طرفی و اجرای قانون سرلوحه کار ما در انتخابات است/ استفاده از اموال عمومی به هر مقدار ممنوع است

وی با اشاره به جایگاه احزاب در مجلس تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر حزب به معنای واقعی کلمه که بتواند خواسته‌ها و انتظارات مردم را در چهارچوب قانون اساسی کشور بیان کند و در آن راستا قدم بردارد، احزاب نیز می‌توانند در مجلس تراز انقلاب مؤثر باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که احزاب به سمت سهم خواهی و قدرت و ثروت حرکت می‌کنند، عنوان کرد: احزاب در کشور جمهوری اسلامی به دلیل دنبال کردن این دست از مسائل تا به امروز موفقیتی نداشتند.

وی بابیان اینکه متأسفانه افراد سودجو و فرصت‌طلب در قالب احزاب و جریانات به میدان وارد شده و با استفاده از رانت، پول و رابطه‌ها، وارد مجلس می‌شوند، ادامه داد: متأسفانه ورود این افراد به مجلس موجب انحراف مجلس از مسیر اصلی می‌شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروی های انقلاب استان زنجان با اشاره به ویژگی‌های نمایندگان مجلس تراز انقلاب، بیان کرد: یکی از اصلی‌تری ویژگی‌های نماینده مجلس تراز انقلاب پاک دستی است.

وی مستقل بودن از ثروت و قدرت، ولایت‌پذیری، انقلابی بودن، شخصیت جهادی داشتن تلاش شبانه‌روزی،داشتن تخصص لازم ، دارای کارآمدی لازم، خود را وقف نظام و مردم  دانستن را از دیگر ویژگی‌های یک نماینده مجلس در تراز انقلاب دانست و ابراز کرد: اگر این ویژگی‌ها در کسی باشد می‌تواند در مجلس تراز انقلاب نقش ایفا کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر