logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

کمبود فضای آموزشی در آموزش‌وپرورش زنجان رفع شود/ مخابرات پیگیر رفع مشکل اینترنت مدارس روستایی باشد

کمبود-فضای-آموزشی-در-آموزش‌وپرورش-زنجان-رفع-شود-مخابرات-پیگیر-رفع-مشکل-اینترنت-مدارس-روستایی-باشد-

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی باید نسبت به حل کمبود فضاهای آموزشی آموزش‌وپرورش که مشکل امروز شهر زنجان است اقدام شود .

 

به گزارش موج رسا; خدابخش مرادی با اشاره به وظایف و مأموریت‌های آموزش‌وپرورش، اظهار کرد: تمامی سازمان‌ها باید برای تحقق مأموریت تعلیم و تربیت به آموزش‌وپرورش کمک کنند.

وی با اشاره به تشکیل شورای آموزش‌وپرورش، ابراز کرد: تشکیل شورای آموزش‌وپرورش  نشان می‌دهد که آموزش‌وپرورش یک اداره نیست، بلکه یک مجموعه استان شمول و کشور شمول است که نماد مشارکت سایرین را در شورای آموزش‌وپرورش می‌توان دید .

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان ادامه با اشاره به اهمیت وجود اینترنت در مدارس، افزود: شرکت مخابرات از ظرفیت‌های استانی و کشوری برای ارتقای پوشش اینترنتی مدارس به‌ویژه در مدارس روستایی اقدام نمایند.

وی با اشاره به کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت اعتقادات مذهبی دانش آموزان، تصریح کرد: روحانیون که در مدارس حضور می‌یابند باید با توجه به مسائل روز و اقتضائات زمانه  نسبت به شبهات دانش آموزان پاسخ‌گویی داشته باشند.

مرادی با اشاره به شروع انتخابات محل شورای اسلامی، افزود: اعضای شورای آموزش‌وپرورش استان و شهرستان‌ها در ایجاد بسترسازی مناسب و حضور حداکثر مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی همچنین ضمن خواستار تشکیل جلسه تخصصی برای ایجاد فضاهای آموزشی جدید  با مشارکت ارگان ها و خیرین مدرسه‌ساز، خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی باید نسبت به حل کمبود فضاهای آموزشی که مشکل امروز شهر زنجان است اقدام شود .//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر