logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در جلسه شورای شهر زنجان مطرح شد

پیشرفت 50 درصدی پروژه‌های در شهر زنجان/ پاکبان امین شهر زنجان مورد تقدیر قرار گرفت

پیشرفت-50-درصدی-پروژه‌های-در-شهر-زنجان-پاکبان-امین-شهر-زنجان-مورد-تقدیر-قرار-گرفت

عضو شورای شهر گفت: پروژه سرمایه‌گذاری مهدوی بااعتبار 100 میلیارد تومان تا به امروز 50 رصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

به گزارش موج رسا; حمیدرضا حمیدی امروز در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به حفاری‌های انجام‌شده توسط شرکت آب و فاضلاب شهری اظهار کرد: حفاری‌های انجام‌شده متأسفانه رهاشده است و شهروندان نسبت به این مسئله معترض هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل طولانی شدن این حفاری‌ها و ایجاد مشکلات بیشتر عدم انشعاب گیری شهروندان در زمان‌های اولیه حفاری است، ابراز کرد: شهروندان برای رعایت حال سایر شهروندان و همسایگان خود هرچه سرعت نسبت به انشعاب گیری اقدام نمایند.

رئیس شورای شهر زنجان بیان کرد: برای جلوگیری از بروز مشکلاتی ازاین‌دست و شهرداری باید مجوز حفاری‌های بعد را کنترل‌شده بدهد.

وی بابیان اینکه گزارش‌های پروژه سبزه‌میدان هرماه برای بنده ارسال می‌شود، تصریح کرد: این گزارش‌های ماهیانه دیر به دست من می‌رسد و شهرداری باید گزارش‌ها را در هفته اول هرماه برای بنده ارسال کند.

عباس راشاد با اشاره به کارهای انجام‌شده در شورای چهارم اسلامی شهر برای ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، تصریح کرد: برای ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در شورای چهارم 420 تابلو فلزی، 32هراز مترمربع بنر، 400مترمربع کارتن پلاس در نقاط مختلف شهر نصب شد.

بیشتر بخوانید:

مخالف نظر شورای ترافیک در حذف پل از تقاطع مدرس هستم/ بازگشایی معبر داخل پادگان زنجان دلیل خوبی بر عدم ساخت پل نیست

وی بابیان اینکه تمام این‌کارهای برای ساماندهی و امکان تبلیغ مناسب برای تمامی کاندیداها فراهم باشد انجام شد، عنوان کرد: یک کمیته باید تشکیل شود و این کار را پیگیری کند.

عضو شورای شهر با اشاره به 4 پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان زنجان، خاطرنشان کرد: پروژه سرمایه‌گذاری مهدوی بااعتبار 100 میلیارد تومان تا به امروز 50 رصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بابیان اینکه پروژه سرمایه‌گذاری پارکینگ طبقاتی تا به امروز 52درصد پیشرفت فیزیک داشته است، افزود: پارکینگ طبقاتی تا سال آینده افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرستان زنجان، عنوان کرد: شرکت ایرانسل یک قرارداد یک‌ساله برای ایجاد 52 کیلو متر فیبر نوری دارد که تا به امروز پیشرفت خوبی را داشته است.

سجاد خدایی با اشاره به نگرانی‌های موجد در خصوص ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خاطرنشان کرد: بیم این می‌رود که در آینده نزدیک 10 اتوبوس از ناوگان حمل‌ونقل عمومی خارج شوند.

وی با اشاره به تحدیدهای موجود در خصوص زیرساخت‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ابراز کرد: یکی از تحدیدهای مهم در ناوگان حمل‌ونقل عمومی خروج اتوبوس‌ها از ناوگان حمل‌ونقل عمومی  است.

عضو شورای شهر تحقیق و تفحص در خصوص سازمان‌های شهردار و حتی خود شهرداری جزو وظایف قانونی شورای شهر دانست و تأکید کرد: تحقیق و تفحص هیچ‌چیز نگران‌کننده نیست و اگر تحقیق و تفحص انجام نشود جای نگرانی است.

در پایان جلسه علنی شورای شهر از علی دوستی پاکبان امین شهر زنجان که مدتی قبل مقدار قابل توجهی پول پیدا کرده است و آن را تحویل مسئولان داده است تقدیر به عمل آمد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر