logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۳۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل توزیع برق استان زنجان:

استفاده از ظرفیت نیروهای بومی در اجرای پروژه‌های صنعت برق در زنجان/ بیش از 20 درصد انرژي برق استان زنجان در بخش کشاورزي مصرف مي‌شود

استفاده-از-ظرفیت-نیروهای-بومی-در-اجرای-پروژه‌های-صنعت-برق-در-زنجان-بیش-از-20-درصد-انرژي-برق-استان-زنجان-در-بخش-کشاورزي-مصرف-مي‌شود

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه در حدود 70 درصد انرژي برق در حوزه صنعت و کشاورزی مصرف می‌شود گفت: در حدود 25 درصد انرژي برق استان زنجان در بخش کشاورزي مصرف مي‌شود.

علیرضا عليزاده در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت زیرساخت‌های برق در حوزه کشاورزی اظهار کرد: زیر ساخت‌های خوبی در حوزه کشاورزی ایجاد شده و از سرمایه‌گذاران در این حوزه به لحاظ تامین زیرساخت انرژی حمایت می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با کارهايي که انجام شده زيرساخت‌هاي برق در استان بطوريست که آمادگي افزايش دوبرابري سرمايه گذاران در بخش هاي صنعتي وکشاورزي را داريم.

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان با اشاره به تامین برق چاه‌های کشاورزی افزود: تا شش ماهه نخست امسال برق تعداد 6هزارو 483حلقه چاه کشاورزي تامين شده که از اين تعداد چاه کشاورزي تعداد 108چاه کشاورزي در سال جاري برق‌دار شده است.

وي افزود: 25 درصد از کل انرژي دريافتي استان در بخش کشاورزي مصرف شده است که نقش بسزايي در رونق توليد وصادرات محصولات کشاورزي داشته است.

علیزاده خاطر نشان کرد: صنعت زيرساختي برق در کنار بخش کشاورزي بوده و در این راستا با جهادکشاورزی زنجان تعاملات لازم اتخاذ شده و تا در راستاي  توسعه اراضي کشاورزي گام‌های موثری برداشته شود.

بیشتر بخوانید:

رکورد مصرف برق در کشور به 56 هزار مگاوات رسید

وی به اهمیت مدیریت مصرف بهینه انرژی اشاره و افزود: با توجه به مصرف بیش از 70 درصد انرژی برق در بخش‌های صنعتی وكشاورزی در سطح استان كه این میزان در كشور میانگین 34 درصد است و می‌تواند جزو شاخص‌های مناسب مصرف برق در حوزه مولد باشد، ضرورت مدیریت مصرف بهینه برق در فصل تابستان در بخش صنایع و كشاورزی مهم خواهد بود.

مدیرعامل توزیع برق استان زنجان در ادامه با تاكيد بر اجراي دقيق اصل 44 قانون اساسي و بهره مندي پيمانكاران و ظرفيت‌هاي بومي استان در اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي مربوط به صنعت برق گفت: به منظور تسهيل پروسه توانمندسازي در حوزه فعاليت پيمانكاري در صنعت برق نيازمند مشاركت نزديك  مجموعه پيمانكاران صنعت برق هستیم.

وي افزود: مديران شركت هاي پيمانكاري ضمن ارتقاي دانش روز و مهارت حرفه اي خود در زمينه هاي مختلف، بايد نسبت به تشكيل سنديكاي پيمانكاران صنعت برق استان زنجان اقدام كنند و چرا که با تجميع شركت‌هاي كوچك به صورت شركت‌هاي بزرگ مي توان پروژه هاي مهم و بزرگ را با استفاده از ظرفيت‌هاي بومي انجام داد.

عليزاده تصريح كرد: ما از شركت‌هاي پيمانكاري، استقبال مي‌كنيم كه چشم انداز بزرگتري براي آينده داشته و براي رسيدن به موفقيت تلاش مي‌كنند و داراي ويژه گي‌هايي اعم از خلاقيت و نوآوري، داشتن يك تيم كاري بسيار كارامدتر در زمينه‌هاي مالي، فني و خلق ايده‌هاي روز دنيا و نيز تامين نيازهاي اساسي صنعت برق در استان هستند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر