logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۳۹۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

40 خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شد/ شناسایی 13 خانه پاتوق معتادان در استان زنجان

40-خرده-فروش-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-دستگیر-شد-شناسایی-13-خانه-پاتوق-معتادان-در-استان-زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان گفت: با اجرای این طرح در استان 40 نفر از خرده فروشان که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.

سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان 40 نفر از خرده فروشان که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.

وی همچنین از اجراي طرح پاكسازي و دستگيري معتادان پر خطر در سطح استان تصریح کرد: با اجراي اين طرح 17 خرده فروش و 23 معتاد پرخطر دستگیر و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از این افراد کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پاکسازی به منظور ارتقاء امنيت اجتماعي و به درخواستهای مردم انجام میشود عنوان کرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و درخواست هاي مردمي مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر طرح شناسايي محل پاتوق معتادان و توزيع كنندگان مواد مخدر در استان زنجان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان دستگیر شدند

وی با اشاره به مقابله با خانه پاتوقها در زنجان خاطر نشان کرد: ماموران با اجراي اين طرح 13 خانه پاتوق معتادان شناسایی و 17 خرده فروش و 23 معتاد پرخطر را در شهر زنجان دستگیر و معتادان را به مركز بازپروري معرفي كردند.

بابایی همچنین با اشاره به اینکه از دستگیرشدگان بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد بیان کرد: به منظور سالم سازي و پاكسازي مناطق آلوده و جلب رضايت عمومي مردم اين طرح و طرح هاي مشابه همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند بیان کرد: نباید خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود بی‌تفاوت باشند و خانواده‌ها باید فرزندان خود در این زمینه آگاهی دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر