logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۹۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

برنامه های هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در زنجان تشریح شد

برنامه-های-هفته-بصیرت-و-میثاق-امت-با-ولایت-در-زنجان-تشریح-شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برنامه های روز 9 دی و هفته بصیرت و میثاق  امت با ولایت در زنجان را تشریح کرد.

حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: همزمان با هفته بصیرت و میثاق  امت با ولایت برنامه های مختلفی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 9 دی به عنوان یکی از یوم الله ها یادآور عظمت ملت ایران محسوب می شود، ادامه داد: همه وظیفه داریم این نقطه عطف انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق سنوات گذشته برنامه های متعددی در استان زنجان برگزار می شود که مهمترین برنامه این هفته روز 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام نظری از اساتید حوزه و دانشگاه از ساعت 10 صبح در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حماسه سرایی مهدی رسولی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این برنامه خبرداد و گفت: برنامه ویژه ای نیز روز ششم دی ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله اسلام آباد زنجان با سخنرانی سردار عباسی،فرمانده تیپ 36 انصار المهدی (عج) زنجان برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: برنامه دیگری نیز به همین مناسبت در برنامه هفتگی مسجد زینبیه اعظم زنجان با محتوای بصیرتی با مداحی استاد کلامی و عینی فرد روز دوشنبه برگزار می شود.

وی از برگزاری جلسه ویژه 9 دی با حضور حوزه های علمیه خواهران و برادران خبرداد و گفت: فضا سازی شهری با همکاری شهرداری زنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول با بیان اینکه در صورت قعطی شدن نمایشگاه پوستر با موضوع 9 دی برگزار می شود، افزود: دفترچه اشعار با مضمون 9 دی نیز از برنامه هایی است که هنوز قطعی نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از تبلیغات گسترده در فضای مجازی در خصوص حماسه 9 دی خبرداد و گفت: محتوا سازی و فضا سازی از برنامه های پیش بینی شده است.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: همچنین در شهرستان های مختلف استان نیز برنامه های مختلفی به همین مناسبت برگزار می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر