logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۳۹۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان خبر داد

شرکت بیش از 30 درصد دانش آموزان زنجانی در مسابقات درون مدرسه‌ای/ مسابقات ورزشی تا پایان سال ادامه دارد

شرکت-بیش-از-30-درصد-دانش-آموزان-زنجانی-در-مسابقات-درون-مدرسه‌ای-مسابقات-ورزشی-تا-پایان-سال-ادامه-دارد-

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان از مشارکت بیش از 55 هزار دانش‌آموز در المپیادهای ورزشی خبر داد و گفت:30 درصد از دانش آموزان به‌صورت مستقیم در این المپیادها شرکت می‌کنند.

 

ذبیح الله تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به المپیادهای ورزشی دانش‌آموزی مدارس استان زنجان اظهار کرد: المپیادهای ورزشی در تمامی مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه المپیادهای درون مدرسه هرساله در هفته تربیت‌بدنی افتتاح می‌شود، ابراز کرد: کلیه مسابقات تا پایان سال و بعضاً تا اردیبهشت‌ماه هم ادامه دارد و با برگزاری اختتامیه این المپیادها به پایان می‌رسد.

معاون تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به اینکه اکنون المپیادهای ورزشی دانش‌آموزی در مرحله مسابقات درون مدرسه است، تصریح کرد: بیش از 55 هزار دانش‌آموز در این المپیادها شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت دانش آموزان در المپیادهای ورزشی بسیار بالا است، عنوان کرد: بیش از 30 درصد از دانش آموزان در این المپیادها به‌صورت مستقیم مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید:

هنرستان‌های تربیت‌بدنی زنجان فاقد امکانات لازم هستند

آموزش 3 هزار معلم در طرح ویژه تربیت‌بدنی/ افتتاح 14 پروژه با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش

تاراسی بابیان اینکه 55 هزار دانش‌آموز در این مسابقات حضور دارند و اگر دانش‌آموزانی که به‌صورت غیرمستقیم در این المپیادها شرکت دارند لحاظ شود این آمار بسیار بالا است، ادامه داد: دانش آموزان در کمیته‌های فرهنگی ، فنی، بهداشتی و تشویق‌کننده به‌صورت غیرمستقیم با این المپیادها درگیر هستند.

وی بابیان اینکه المپیادهای دانش‌آموزی با توجه به شرایط مدرسه و منطقه، میزان استقبال دانش آموزان، تصمیم‌گیری ی شود که چه رشته‌هایی برگزار شود خاطرنشان کرد:  المپیادهای ورزشی در مدارس روستایی استان نیز برگزار می‌شود ممکن است در یک مدرسه یک‌رشته ورزشی برگزار شود و در مدرسه دیگر 10 رشته ورزشی باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر