logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۳۹۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اقتصادی استاندار زنجان:

ورود جدی ارگان‌های نظارتی به موضوع افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها در زنجان/ افزایش غیرمنطقی قیمت آهن آلات در بازار زنجان غیر قابل قبول است

ورود-جدی-ارگان‌های-نظارتی-به-موضوع-افزایش-غیرمنطقی-قیمت‌ها-در-زنجان-افزایش-غیرمنطقی-قیمت-آهن-آلات-در-بازار-زنجان-غیر-قابل-قبول-است

معاون اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید به بحث افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها ورود جدی داشته باشیم گفت: افزایش غیرمنطقی قیمت آهن آلات در بازار زنجان غیر قابل قبول است.

به گزارش موج رسا; فرامرز نیک‌سرشت امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره اینکه به براساس گزارشی که در این جلسه ارائه شد افزایش محسوسی در قیمت کالاها در استان زنجان نداشتیم اظهار کرد: با این حال نباید از نظارتها غافل شد و باید روند تشدید نظارتها در سطح استان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظارت بر عمده فروش‌ها وجود دارد و باید بیشتر نظارت‌ها از خرده فروشی‌های سطح استان انجام شود عنوان کرد: باید نظارتها طوری باشد که خرده‌ فروشی‌ها آن را احساس کنند و باید خرده فروشی‌ها بازرسی‌ها را احساس کنند.

معاون اقتصادی استاندار زنجان ابراز کرد: برخی از افزایش قیمت‌ها که مرتبط با بنزین نیست دلایلی وجود دارد و برخی از افزایش قیمت‌ها منطقی است ولی برخی از افزایش‌ها را داریم که غیرمنطقی بوده و باید حتما رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید:

بازرسی روزانه 250 مورد اصناف در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها و اقدامات مقابله‌ای که به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام می‌شود باید توسط رسانه‌ها به مردم ابلاغ شود عنوان کرد: برخی از افزایش قیمت‌ها که هر ساله به دلیل شرایط فصلی اتفاق می‌افتد مقطعی بوده و یقینا دولت نیز بی تفاوت نیست.

نیک‌سرشت با اشاره به موضوع صادرات و تاثیر آن بر افزایش قیمت‌ها بیان کرد: باز شدن راه صادرات بر افزایش قیمت‌ها تاثیر می‌گذارد و دولت نیز به بحث صادرات و واردات یقینا ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به افزایش قیمت‌های غیرمنطقی‌ باید به صورت جدی ورود کنیم افزود: مردم از ما به عنوان حاکمیت انتظار دارند و چرا باید آهن آلات افزایش قیمت داشته باشد.

معاون اقتصادی استاندار زنجان افزود: برای افزایش قیمت آهن آلات باید یک منطق و مستندی وجود داشته باشد و حمل و نقل چقدر بر افزایش قیمت‌ها تاثیر دارد.

نیک‌سرشت عنوان کرد: در حال حاضر فصل سرما است و ساخت و ساز‌ آنچنانی وجود ندارد و افزایش قیمت نیز غیرمنطقی است.

سید محمود موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان  نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قیمت میوه در استان زنجان نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش یافته است ابراز کرد: هر وقت در صادرات بسته میشود اثر آن در بازار به وفور دیده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت لوارم یدکی وارداتی خودرو بیان کرد: برخی از قطعات در بازار نایاب است ولی در لاستیک خودرو علاوه بر اینکه افزایشی نداشتیم با کاهش کمی هم مواجه بودیم.

//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر