logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۹۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبرداد

بازرسی روزانه 250 مورد اصناف در استان زنجان/ تشکیل 510 پرونده تخلفات صنفی در استان زنجان

بازرسی-روزانه-250-مورد-اصناف-در-استان-زنجان-تشکیل-510-پرونده-تخلفات-صنفی-در-استان-زنجان

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به افزایش نظارت بر بازار استان زنجان گفت: روزانه 250 بازرسی از اصناف فعال در استان زنجان انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا; ناصر فغفوری امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه روزانه 250 بازرسی از اصناف فعال در استان زنجان انجام می‌شود اظهار کرد: تعداد بازرسی‌ها نسبت به گذشته 2.5 برابر افزایش یافته و این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 510 پرونده شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان 10 درصد بازرسی‌ها منجر به تشکیل پرونده شده است افزود: تشکیل پرونده‌ها در حوزه بازرسی از 5 درصد به 10 درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم نظارتها را طوری انجام دهیم که رضایت مردم جلب شود عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده شاهد افزایش قیمت اقلام پرمصرف مردم بعد از افزایش قیمت بنزین در استان زنجان نبودیم و افزایش قیمت برخی از اقلام به لحاظ فصل تولید بوده که سالانه شاهد بروز این امر در مقاطع مختلف سال هستیم.

وی ابراز کرد: دریافت شکایات به صورت اینترنتی راه انداری شده است و افراد می‌توانند با مشاهده قیمت اقلام در سامانه آپ و بروز تخلفات در واحدهای صنفی‌، شکایت خود را در سامانه ثبت کرده و نتایج بازرسی نیز در این سامانه قابل مشاهده است.

 افزایش 20 درصدی قیمت قطعات وارداتی خودرو

اسماعیل مسلمی رئیس بازرسی سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان زنجان نیز در این جلسه افزود: از زمان آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی در سطح استان زنجان 4 هزار و 359 مورد بازرسی از اصناف فعال سطح استان انجام شده است.

رئیس بازرسی صمت استان زنجان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح نظارت در سطح استان 510 پرونده تشکیل شده که ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده 110 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه به گزارشات مردمی نیز در کمترین زمان رسیدگی می‌شود افزود: 334 مورد گزارشات مردمی داشتیم که 22 مورد از آن قابل پیگیری بود.

مسلمی عنوان کرد: 82 مورد از گزارشات مردمی هم منجر به تشکیل پرونده شده است و مردم زنجان همکاری خوبی در این مورد در سطح استان دارند.

وی در مورد افزایش قیمت قطعات وارداتی خودرو افزود: لوازم یدکی وارداتی خودرو تقریبا 20 درصد افزایش یافته و قیمت لوازم یدکی تولید داخل نیز حدود 5 تا 10 افزایش دارد.

//ع

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار در استان زنجان/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر