logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۳۹۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

سلامت انتخابات یکی از مطالبات آحاد مردم است/ راه‌های اعمال‌نفوذ و سوء استفاده‌ها در انتخابات بسته می‌شود

سلامت-انتخابات-یکی-از-مطالبات-آحاد-مردم-است-راه‌های-اعمال‌نفوذ-و-سوء-استفاده‌ها-در-انتخابات-بسته-می‌شود-

معاون استاندار زنجان بابیان اینکه سلامت انتخابات یکی از مطالبات آحاد مردم است، خاطرنشان کرد: سلامت انتخابات موجب اقتدار و مشروعیت نظام می‌شود.

 

به گزارش موج رسا; فرامرز نیک‌سرشت امروز در جلسه هیئت بازرسی انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ما ادعا می‌کنیم که نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی هستیم، اظهار کرد: در این نظام این مردم هستند کهسرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی، ابراز کرد: مظهر اقتدار ما توده‌های مردم هستند که این توده‌ها همیشه درصحنه حضور دارند.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه اقتدار این نظام به دلیل سیستم اقتصادی قوی، تسلیحات نظامی قوی، سیستم علمی و... نیست، تصریح کرد: اقتدار این نظام فقط و فقط به دلیل همراهی مردم است.

وی بیان کرد: وای به آن روزی که مردم خود را جدای از حاکمیت بدانند چراکه حاکمیت بدون مردم و توده‌های مردمی هیچ است.

نیک‌سرشت بابیان اینکه حاکمیت ما در کشور حاکمیت ۱۰۰ درصد عینی و واقعی است، عنوان کرد: مردم در تمامی صحنه‌ها و برهه‌ها حضور فعال داشته‌اند.

وی بابیان اینکه نظام در بین مردم از مشروعیت بالایی برخوردار است و این نشانه‌هایی دارد که یکی از این نشانه‌ها حضور اکثریت مردم درصحنه‌ها است، افزود: در شرایط عادی مهم‌ترین نشانه مشروعیت مشارکت در انتخابات است.

معاون استاندار زنجان حضور مردم و درصد مشارکت مردم در انتخابات یک شاخص‌ها دانست و ادامه داد: دشمنان این شاخص‌ها را خوب می‌فهمند.

وی با اشاره به اینکه ما وظیفه‌داریم کاری کنیم تا انتخابات باشکوه‌تر و با مشارکت بیشتر برگزار شود، ادامه داد: باید سلامت انتخابات مدنظر باشد که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود.

نیک‌سرشت با اشاره به الزام حذف اعمال‌نفوذ و سوءاستفاده‌ها در انتخابات، بیان کرد: برای همراهی مردم، نیازمند این هستیم که مردم حتی احتمال سوءاستفاده و اعمال‌نفوذ را ندهند.

وی بابیان اینکه سلامت انتخابات یکی از مطالبات آحاد مردم است، خاطرنشان کرد:  سلامت انتخابات موجب اقتدار و مشروعیت نظام می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام تحرکات، تمام تبلیغات زودهنگام، تصمیمی گیری ها، تصمیم سازی ها، نارسایی‌های احتمالی و... ازنظر بازرسان انتخابات مغفول نماند.

وی با اشاره به جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ایران، ابراز کرد: یکی از راه‌های برون‌رفت از این مشکلات افزایش قیمت بنزین بود.

وی ادامه داد: یک ملت اراده کرده است روی پای خود بایستد و استقلال خود را حفظ کند با یک دنیا در برابر خود مواجه شده است.

سعید صفری بابیان اینکه درروند انتخابات باید طوری عمل کنیم که بی‌طرفی خود را در انتخابات به اثبات برسانیم، عنوان کرد: رفتار ما باید به‌گونه‌ای باشد که حتی شائبه طرفداری از کسی، حزبی و جریانی در میان نباشد.

وی با اشاره به اینکه ما در قبل، حین و بعد انتخابات وظیفه‌داریم، افزود: تمامی نشریات و دستگاه‌های دولتی باید جانب بی‌طرفی را رعایت کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان با اشاره به اینکه عملکرد تمام مدیران دستگاه‌های دولتی، صاحبان تریبون و... در راستای طرفداری و یا تخریب نامزدها موردتوجه باشد، افزود: بعد از استعلامات و تأیید شدن نامزدها این افراد به‌صورت رسمی کاندیدای شرکت در انتخابات هستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر