logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۳۹۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جمع خبرنگاران مطرح شد

هشدار جدی رئیس دادگستری استان زنجان نسبت به ورود پولهای کثیف به انتخابات/ با پول‌های کثیف نمی‌توان به مسئولیت تمیز دست پیدا کرد

هشدار-جدی-رئیس-دادگستری-استان-زنجان-نسبت-به-ورود-پولهای-کثیف-به-انتخابات-با-پول‌های-کثیف-نمی‌توان-به-مسئولیت-تمیز-دست-پیدا-کرد-

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به پول‌های کثیف در انتخابات گفت: دستگاه قضایی پول‌های کثیف را رسد می‌کند که وارد انتخابات نشود و اگر وارد شد دستگاه قضایی کار خودش را خواهد کرد.

 

به گزارش موج رسا; اسماعیل صادقی نیارکی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بحث پول‌های کثیف یک بحث دیرینه‌ای در انتخابات است، اظهار کرد: در دو دوره گذشته یک حساسیت‌هایی در این خصوص ایجاد شد و پیشنهادهایی نیز برای قانون‌گذاری انجام شد ولی این موضوع عقیم ماند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رفت به خاطر توصیه رهبری در سیاست‌های کلی انتخابات ما می‌توانستیم برای این دوره فرمایشات ایشان را عملیاتی می‌کردیم و اساساً خیلی شفاف می‌شد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در دو دوره اخیر بیشتر به این‌ها پرداخته شد، ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در کنترل این پول‌ها مراقبت عمومی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، عنوان کرد: از نقش مردم غافل نشویم در خیلی از عرصه‌ها پیروز اصلی ماجرا مردم بوده‌اند و حتی در این آشوب های اخیر کار را مردم تمام کردند.

صادقی نیارکی بابیان اینکه انتخابات ما باید انتخابات اسلامی باشد، افزود: انتخابات در کشور ما نباید به شکل غربی باشد و اساساً انتخابات در نظام اسلامی با انتخابات در غرب متفاوت است.

وی بابیان اینکه یک از نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری ایالات‌متحده 30هزار میلیون دلار خرج کرده بود، ابراز کرد: در نظام دینی انتخاب این شکلی نیست و ما با پول‌های کثیف نمی‌توانیم به مسئولیت تمیز دست پیدا کنیم.

رئیس‌کل دادگستری بابیان اینکه اگر ما به دنبال جایگاهی برای هستیم خدمت مقدمه آن نمی‌تواند پول‌های کثیف باشد، خاطرنشان کرد: خود مردم وقتی تشخیص می‌دهند این پول کثیف است چرا باید این پول را قبول کنند؟ چرا با حضور خود به این پول کثیف پاسخ درخور ندهند؟

وی با اشاره به مقرراتی که در حوزه پول‌های کثیف است، ادامه داد: دستگاه قضایی پول‌های کثیف را رصد می‌کند که وارد انتخابات نشود و اگر وارد شد دستگاه قضایی کار خودش را خواهد کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر