logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۳۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

فروش 3 میلیاردی بن در نمایشگاه کتاب زنجان/ نمایشگاه کتاب تمدید نمی شود

فروش-3-میلیاردی-بن-در-نمایشگاه-کتاب-زنجان-نمایشگاه-کتاب-تمدید-نمی-شود

معاون فرهنگی،قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در پنج روز برگزاری نمایشگاه کتاب زنجان مبلغ 3 میلیارد و 220 میلیون ریال بن کتاب در زنجان فروخته شده است.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برخی مسئولان از نمایشگاه کتاب بازدید کردند اما برخی ها نیز بازدیدی نداشتند.

وی با بیان اینکه روزهای اول استقبال از نمایشگاه ضعیف بود، افزود: اما در روزهای آخر این نمایشگاه پربارتر شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیشب نیز به دلیل استقبال مردم دو ساعت وقت نمایشگاه تمدید شد اما تصمیمی برای تمدید مدت زمان نمایشگاه اخذ نشده است.

معاون فرهنگی،قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امسال نیز 400 میلیون تومان بن برای نمایشگاه کتاب استان در نظر گرفته شده است، افزود: 3 میلیارد و 22 میلیون ریال تا کنون بن کتاب در نمایشگاه فروخته شده است.

قاسمی از کاهش 40 درصدی هزینه های برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته تلاش شد تا هزینه های اضافی کاهش یابد.

وی با بیان اینکه برنامه اختتامیه برگزار نمی شود، افزود: نمایشگاه کتاب فرصتی برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای تهیه کتاب محسوب می شود.

بیشتر بخوانید

به گزارش موج رسا،چهارصدمین نمایشگاه کتاب استانی و دهمین نمایشگاه کتاب زنجان با حضور ۲۸۰ ناشر و نمایندگی و ۱۵ ناشر در حوزه نشر الکترونیک با عرضه بیش از ۶۵ هزار عنوان کتاب و لوح فشرده از سراسر کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین‌ المللی زنجان برگزار شد.

 برای این نمایشگاه مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته ‌شده است که با تخفیف ۲۰ درصدی از طریق بانک شهر در نمایشگاه توزیع می‌ شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر